Γιατί , είτε το γνήσιο βάλεις , είτε την όποια πατέντα το πρόβλημα λύθηκε έτσι κι αλλιώς .
Αν δεις όλες τις συσκευές που είναι ηλεκτρονικές , κανείς δεν τολμά να αψηφήσει και τα μηχανικά μέσα για την σίγουρη ασφάλεια . (π.χ. θερμικά στις εστίες σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά και "τρελλαθούν " τα ηλεκτρονικά .Σαν ηλεκτρονικός θα προτιμούσα
Θερμικό ασφαλείας μηχανικό τοποθετημένο εκτός φούρνου , πάλι για τον ίδιο λόγο αν με τα ηλεκτρονικά κάτι δεν πάει καλά .
Δεν θα ήμουν υπερβολικός ότι ακόμη και στα Boeing 747 που είναι τίγκα στα ηλεκτρονικά , καλού κακού δεν αψηφούν και τα μηχανικά μέσα διεύθυνσης του. (εκτός απλά του αυτόματου πιλότου / ούτε καν εμπιστοσύνη στα υδραυλικά μέσα ) με τα λίγα ντοκυμαντέρ που είδα σε ατυχήματα με αεροπλάνα , με όλο τον σεβασμό στην ειδικότητα σου , τα ηλεκτρονικά έχουν την μέγιστη ευκολία να αποφευχθούν ατυχήματα , αλλά και η ιστορία έχει δείξει ότι δεν μπορείς να βασίζεσαι σε ηλεκτρονικά .
Συστήματα πολλών εκατομμυρίων ευρώ στα τρένα εν έτη 2024 και πάλι βλέπουμε μετωπικές συγκρούσεις (και όμως μόνο αν αποδεχτεί κανείς το απόλυτο των μηχανικών μέσων δεν πρόκειται να ξαναδείς μετωπική τρένου ) και άλλα πολλά που τα αφήνω σε άλλη συζήτηση.





Απάντηση με παράθεση