Γινεται μια χαρα .
Θα βαλεις 4 μπαταριες με το αναλογο BMS φυσικα.Λιγο προσοχη θελει μην βραχυκυκλωσεις κατι την ωρα που το φτιαχνεις, και φυσικα καλη δοκιμη αν φορτιζει σωστα πριν το κλεισεις
Γινεται μια χαρα .
Θα βαλεις 4 μπαταριες με το αναλογο BMS φυσικα.Λιγο προσοχη θελει μην βραχυκυκλωσεις κατι την ωρα που το φτιαχνεις, και φυσικα καλη δοκιμη αν φορτιζει σωστα πριν το κλεισεις
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε
https://www.youtube.com/watch?v=ukKuCGG38n8&t=904s
Μπορεί να.γινει αυτό; Να φορτίζει με τον παλιό φορτιστή αφού έχω βάλει τη bms
Ναι γινεται..Θα πρεπει ομως να καταργησεις το κυκλωμα που ελεγχει την φορτιση που υπαρχει μεσα στον φορτιστη και να δωσεις "καθαρη" ταση DC στις επαφες που μπαινει η μπαταρια.Μετα θα αναλαβει τα υπολοιπα το BMS που εχει μεσα η μπαταρια.
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε
Έκανα κάποιες δοκιμές και είδα ότι η μπαταρία στον ακροδέκτη πάνω έχει μια αντίσταση και όπως έψαξα είδα είναι εκεί για να διαβάσει ο φορτιστής την μπαταρία και να φορτίζει
Χωρίς αυτήν δεν φορτίζει
Αφού έβαλα την αντίσταση την έβαλα και τη φόρτωσε αλλά όχι στη μέγιστη τάση που είναι 16.8 για 4 μπαταρίες αλλά 15.6 αν το αφήσω έτσι θα έχω θέμα;
Και τέλος αν σου ανεβάσω μερικές φωτογραφίες από το κύκλωμα μπορείς να με βοηθήσεις για το τι πρέπει να κάνω;
Σκέφτομαι βέβαια να το αφήσω έτσι γιατί θα μπορώ μ; Φόρτιση και μπαταρία ni cd αν δεν υπάρχει θέμα
Μαλλον δεν καταλαβες τι εγραψα παραπανω..
Πρεπει να βρεις τροπο και να παρεις την την DC ταση που βγαζει ο φορτιστης πριν τους διαφορους ελεγχους που κανει αν φορτισε η μαμα μπαταρια..
Για να γινει αυτο πρεπει να παρεις μετα τον πυκνωτη εξομαλυνσης(αν εχει κλασικο τροφοδοτικο) ή απο την εξοδο του παλμοτροφοδοτικου αν εχει τετοιο.
Τα 15.6 δεν δημιουργουν προβλημα αλλα ειναι πολυ λιγο φορτισμενη η καθε μπαταρια (στα 3.9V) και θα υπολειτουργει.
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε