Ο μηχανισμός για να κινηθεί και να δώσει κίνηση σε φρένα, ρόλερ, δαγκάνες ταινίας, χρησιμοποιεί ιμάντες. Αυτά είναι τα λαστιχάκια . Μόνο η κεφαλή γυρίζει χωρίς ιμάντα, όλα τα άλλα κινούνται με λάστιχα και πολλά δεν θα τα ανακαλύψεις διότι βρίσκονται κάτω από ολόκληρα κομμάτια μηχανισμού τα οποία πρέπει να αφαιρεθούν για να αντικατασταθούν. Οταν κρατάς το κιτ με τα λάστιχα στα χέρια σου θα δεις που πηγαίνει το κάθε ένα. Επίσης σε δεύτερο χρόνο δηλαδή μετά την αντικατάσταση των λαστίχων με προσεκτική παρατήρηση και με την βοηθητική διάφανη κασέτα, θα βρεις και γρανάζια τα οποία έχουν επάνω τους ειδικό σφουγγάρι που λειτουργεί σαν φρένο και φαγώνεται με τη χρήση, και σε αυτήν την περίπτωση θέλει αντικατάσταση ολόκληρο το σύστημα γραναζιών, που συνήθως αποτελείτε από 2 ή 3 γρανάζια μαζί......
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.
Θα πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι χρειάζεται προσοχή στην όλη διαδικασία αντικατάστασης των ιμαντών ,επειδή υπάρχει πιθανότητα, (ανάλογα με τον μηχανισμό βέβαια) όταν αφαιρεθούν τμήματα του μηχανισμού (που συνήθως συμπεριλαμβάνουν γρανάζια) ώστε να αλλαχτεί ο ιμάντας κίνησης τους, να πρέπει να επανατοποθετηθούν με συγκεκριμένο τρόπο ώστε να παραμείνει "χρονισμένος" όλος ο μηχανισμός . Αν τοποθετηθούν λάθος, σίγουρα δεν θα λειτουργεί σωστά ο μηχανισμός και υπάρχει κάποια πιθανότητα (υπό προϋποθέσεις ) να δημιουργηθεί περαιτέρω πρόβλημα .
mikemtb73 (26-09-21)