Συνονόματε,
τελικά η μόνη επιλογή που σου μένει είναι πλέον η αντικατ/ση του πλυντηρίου.
Πρέπει ν΄ επιμείνεις, ακόμη και με προσωπική εμφάνιση στο κατ/μα αγοράς, έχοντας
μαζί σου την απόδειξη αγοράς ή το τιμ/γιο, την εγγύηση η οποία πρέπει να ΄ναι
υπογεγραμμένη και σφραγισμένη από το κατ/μα και photos με τις καταστροφές που ΄χει
επιφέρει στο πάγκο της κουζίνας σου, το πλυντήριο, κατά τη λειτουργία του.
Αν δεν παραδεχθούν τα στοιχεία που θα τους παραθέσεις, καλό θα ήταν να συνοδεύεσαι
από κάποιο νομικό που θα θέσει τη νομική διάσταση του θέματος και την αιτούμενη από
σένα αποζημίωση και βεβαία αντικατ/ση.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου . Όμως οι ακριβές λύσεις(ξυλουργός-δικηγόρος) , είναι γνωστές σε όλους και δεν χρειάζονται υποδείξεις . Στον Συνήγορο του καταναλωτή , ΄έχω ήδη απευθυνθεί , όμως οι δυνατότητές του είναι...διαφημιστικές . Οπότε ψάχνω για εφικτές λύσεις , αν υπάρχουν.
Έστω και μόνος με πλήρες αποδεικτικό υλικό προσπάθησέ το.
Δεν νομίζω ότι το πλυντήριο που αγόρασες είναι μία τόσο φθηνή συσκευή που
σου επιτρέπει να σκέπτεσαι ότι, είναι μία ευκαιρία να πετάξεις τα λεφτά σου, ή
να προβείς σ΄ αλλαγές διαρρύθμισης της κουζίνας σου.
Ίσως με τη σύνταξη ενός καλού εξωδίκου, με δική σου γραφή, ή με συνεχόμενες
τηλεφωνικές ή τηλεομοιοτυπικές οχλήσεις ή και την αποστολή e-mails να κάνεις
δουλειά.
Εύχομαι από καρδιάς να βρεις τη λύση.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης