καταντια για την PANASONIC.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...49726#18949726 Νομίζω ότι μπορείς να ξεκινήσεις από εδώ , γράψε το spi και βλέπεις .... sakistech
Όροι Χρήσης