Καλημέρα!
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τη βοήθεια.
Είμαι λίγο αργός αυτόν τον καιρό λόγω δουλειάς και κάτι τρεξίματα με την μητέρα μου.
θα επανέλθω μόλις έχω νεότερα!
Σας ευχαριστώ και πάλι, και καλή συνέχεια!
Καλημέρα!
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις και τη βοήθεια.
Είμαι λίγο αργός αυτόν τον καιρό λόγω δουλειάς και κάτι τρεξίματα με την μητέρα μου.
θα επανέλθω μόλις έχω νεότερα!
Σας ευχαριστώ και πάλι, και καλή συνέχεια!
mikemtb73 (11-09-20)