Τελικά ήρθε τεχνικός, ρύθμισε τα τερματικά και τέλος. Και γείτονας δοκίμασε να ρυθμίσει τα τερματικά αλλά απέτυχε. Νομίζω έβαλε παραπάνω δύναμη ο τεχνικός και έκανε παραπάνω στροφές την ρύθμιση (σφίξιμο) ή κάτι τέτοιο.
Τελικά ήρθε τεχνικός, ρύθμισε τα τερματικά και τέλος. Και γείτονας δοκίμασε να ρυθμίσει τα τερματικά αλλά απέτυχε. Νομίζω έβαλε παραπάνω δύναμη ο τεχνικός και έκανε παραπάνω στροφές την ρύθμιση (σφίξιμο) ή κάτι τέτοιο.
mikemtb73 (26-06-20)