Δεν έχεις άδικο.Το δικό του κοστίζει περίπου 100 εύρο...Βρίσκω μοτέρ άλλης μάρκας πολύ πιο φθηνά ,ακόμα και με 25 εύρο,αν είναι ίδια τα βατ και η φτερωτή ,θα δουλέψει?
Δεν έχεις άδικο.Το δικό του κοστίζει περίπου 100 εύρο...Βρίσκω μοτέρ άλλης μάρκας πολύ πιο φθηνά ,ακόμα και με 25 εύρο,αν είναι ίδια τα βατ και η φτερωτή ,θα δουλέψει?
Στην γειτονιά σου δεν έχεις κανέναν που να ασχολείται με περιελίξεις? (και αν συμφωνεί ότι θέλει να στο φτιάξει ) θα βγάλεις ο ίδιος το πηνίο και θα του το δώσεις να του κάνει ένα "περμανάντ".
https://www.youtube.com/watch?v=4QxmYVXBM8I
Με τις εξής προϋποθέσεις 1) Πρώτα βλέπεις αν ο λόγος που κάηκε είναι φθορά μη αναστρέψιμη στα κουζινέτα και έχει τζόγο.
2) Πρώτα επιβεβαιώνεις αν μπορείς να βγάλεις την φτερωτή για να αντικαταστήσεις με ίδια και μπορείς να βρεις ίδια. 3) Πιθανά όταν πάψει να λειτουργεί ο ανεμιστήρας ακολουθεί και η πιθανή καταστροφή της στρόγγυλης αντίστασης (φθορά στρέβλωσης) δίπλα από τον ανεμιστήρα . 4) Αν επισκευή πηνίου? το πηνίο θα τοποθετηθεί όπως ακριβώς βγήκε. 5) Έχει σημασία να πας στον τεχνικό το πηνίο σκέτο (αλλιώς θα τον πιάσουν οι βαρεμάρες)
Ωραία ιδεα.Το μοτέρ ρολαρει ελεύθερα,μάλλον κάηκε από σταγόνα υγρασίας η ίσως έπεσε νερό απ' το πλυσιμου του πάγκου κουζινας.Θα πάω το πηνιο μια βόλτα ,μήπως και το πιάσει κανένας..
Έφαγα όλο το απόγευμα σημερα,το έκανα περιέλιξη μονος μου.Δεν το είχα ξακανει.Πηρα το σύρμα απ' το άλλο πηνιο ,ήταν 70 gr ίδιο πάχος ,αυτό που έβγαλα ήταν 84gr.Εψαξα λίγο μήπως και έβρισκα απ' κάποιο σύρμα της ίδιας ποσότητας ,δεν βρήκα έβαλα αυτό που είχα...Το δοκίμασα στον πάγκο κάνα μισάωρο ,εντάξει φαινεται,αθόρυβο εντελώς,η θερμοκρασία του Καλή μου φανηκε.Τωρα πόσο θα αντέξει ...άγνωστο..Σας ευχαριστώ για τις γνώμες και ιδέες.IMG_20200530_104256.jpgIMG_20200530_104256.jpgIMG_20200530_183731.jpgIMG_20200530_211326.jpg
Σε παραδέχομαι μαύρε σκύλαρε , την γ@μ...ες την Bosch.
Doper2.jpg
το σύρμα για να είναι ίδιο δεν πάει ούτε με το βάρος ούτε με το πάχος οπτικά , αλλά πάει με μέτρηση με μικρόμετρο παχύμετρο (υπολογίζοντας και την μόνωση του σύρματος ) , όσες σπείρες αφαιρείς τόσες ξαναβάζεις . Και λίγο βερνίκι κατάλληλο για τέτοιες δουλειές για να δέσουν τα σύρματα μεταξύ τους .
Να είναι καλή η κατάσταση και τον 2 ανεμιστήρων (εσωτερικός ανεμιστήρας στον θάλαμο και εξωτερικός που είναι για την ψύξη του μοτέρ).