Καλύτερα να το ανοίξεις να πλησιάσεις στο μοτέρ , αν σου επιτρέπει οπτικά να μπορέσεις να ρίξεις λίγο λάδι και εσωτερικά στο κάθε κουζινέτο ακόμη καλύτερα / λάδι βάλε μηχανής από 1 σταγόνα . Εκτός το λάδωμα , πίεσε τους άξονες πλάγια να δεις αν έχουν φθαρεί τα κουζινέτα , αν όχι είναι έτοιμο για πτήσεις .
Όντως έχει μια σχετική φασαρία αλλά μην φανταστείς ότι είναι και πολύ δύσκολο, υπομονή θέλει.το διακοσμητικό της καπνοδόχου
Λοιπόν, η εγχείριση πέτυχε. Χρειάστηκε να λύσω το μοτέρ γιατί το πίσω κουζινέτο είχε κολλήσει τόσο που δεν καταλάβαινε τίποτα όχι μόνο με λάδι, αλλά ούτε καν με WD40 τελικά. Χτύπησα τον άξονα να βγει από το κουζινέτο για να ξεκολλήσει, καθαρίστηκε, λαδώθηκε, και αν όχι F35, τουλάχιστον F1 έγινε σίγουρα! Πλευρικό τζόγο δεν είχαν καθόλου τα κουζινέτα, και το μοτέρ (τυλίγματα, ρότορας) ήταν παραδόξως πεντακάθαρο, και χωρίς ίχνος αρπάγματος.
Γενικά με ταλαιπώρησε κάμποσο, πιο πολύ στο δέσιμο μετά, λόγω δύσκολης θέσης εργασίας (ανάποδα), αλλά σώθηκε, τουλάχιστον για την ώρα.