οι λάμπες είναι εντάξει? για τσέκαρε τες!!!
http://www.hifi-service.gr/
Αρχικό μήνυμα από xrhstos1978 οι λάμπες είναι εντάξει? για τσέκαρε τες!!! Για ποιες λάμπες αναφέρεσαι?
Αρχικό μήνυμα από haf Για ποιες λάμπες αναφέρεσαι? λάμπες ccfl
μπορει να φταινε και οι λαμπες ναι
Καλοκαιρι ειναι αν ετσι νιωθεις....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΕ!!!!!!
Αρχικό μήνυμα από katmadas μπορει να φταινε και οι λαμπες ναι Ας ελπίσουμε όχι... μια και παράγγειλα ήδη το power inverter.. θα σας πω..
Όροι Χρήσης