Από #38 link που έβαλα ποια τσιμούχα σε είδος είναι πλησιέστερη με του μοντέλου σου / δες και τις αναλυτικότερες φωτογραφίες που συμπεριλαμβάνουν με τις συγκεκριμένες διαστάσεις (όσο αφορά τσιμούχα και προαιρετικά την φτερωτή)
Από #38 link που έβαλα ποια τσιμούχα σε είδος είναι πλησιέστερη με του μοντέλου σου / δες και τις αναλυτικότερες φωτογραφίες που συμπεριλαμβάνουν με τις συγκεκριμένες διαστάσεις (όσο αφορά τσιμούχα και προαιρετικά την φτερωτή)
Δεν μπορώ να καταλάβω αν ταιριάζει κάτι. Η αντλία πλύσης έχει στοιχεία: ACC Eb 085d32/2t ΒΕ 111 31 96-50 EE270M και είναι όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Η φτερωτή δεν είναι βιδωτή. Μάλλον κουμπωτή και δεν μπορώ να αντιληφθώ πώς θα μπορούσε να ξεκουμπώσει ώστε να μετρηθούν ακριβώς οι διαστάσεις της τσιμούχας του άξονα.
P90706-064155.jpgP90706-064215.jpgP90706-064227.jpg
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akis63 : 06-07-19 στις 07:38
Από την 2η & 3η φωτό σε ενδιαφέρει το μεταλλικό εξάρτημα ανάμεσα στην φτερωτή και στο μοτέρ .
Για να βρεις αν ταιριάζει θα πρέπει να μετρήσεις με παχύμετρο και ακρίβεια τις διαστάσεις π.χ.
https://www.ebay.ie/itm/COMENDA-6305...-/141864721950
ή στο link στο #38 που την αναφέρει ως γενικής χρήσης , εάν συμφωνούν οι διαστάσεις με την δική σου τσιμούχα .
Η συγκεκριμένη τσιμούχα δεν είναι σαν τις απλές που γνωρίζουμε οι περισσότεροι / δηλαδή ότι το λάστιχο της τσιμούχας τρίβεται κάθετα με όποιον άξονα / αλλά τρίβεται οριζόντια με την φτερωτή σαν ένα είδος αμπραγιάζ συμπλέκτη αυτοκινήτου .
Έχει δηλαδή 2 δίσκους που τρίβονται και στεγανώνουν μεταξύ τους , σε καμία περίπτωση δεν τρίβεται με τον άξονα . Πιστεύω θα βρεις την κατάλληλη τσιμούχα εφόσον μετρήσεις τις διαστάσεις που σε ενδιαφέρουν.
Πάνε σε μικροκαταστήματα ανταλλακτικών πλυντηρίων μαζί με την αντλία (κάποιοι θα σου προτείνουν να την πάρεις ολόκληρη / άλλοι θα σου δώσουν την κατάλληλη τσιμούχα ).
Ξεκουμπώνει σπρώχνοντας από την μεριά της τσιμούχας που είναι σε επαφή με τον αέρα όπως είναι συναρμολογημένη ( και χωρίς τον άξονα του μοτέρ ) , με κατσαβίδι σπρώχνοντας προσεκτικά και εναλλάξ σε απέναντι πλευρές της κυλινδρικής τσιμούχας .
4:40 και μετά
https://www.youtube.com/watch?v=ebu3AVulP24
Δεν το γνωρίζω αυτό , θα έπρεπε να δω ένα παρόμοιο πτερύγιο για να καταλάβω με ποια λογική το σύνδεσαν και αν όντως είναι κουμπωτό θα έπρεπε να καταστρέψεις την δικιά σου φτερωτή?Η φτερωτή δεν είναι βιδωτή. Μάλλον κουμπωτή και δεν μπορώ να αντιληφθώ πώς θα μπορούσε να ξεκουμπώσει
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 06-07-19 στις 08:13
[QUOTE=Κυριακίδης;601857
Η συγκεκριμένη τσιμούχα δεν είναι σαν τις απλές που γνωρίζουμε οι περισσότεροι / δηλαδή ότι το λάστιχο της τσιμούχας τρίβεται κάθετα με όποιον άξονα / αλλά τρίβεται οριζόντια με την φτερωτή σαν ένα είδος αμπραγιάζ συμπλέκτη αυτοκινήτου .
Έχει δηλαδή 2 δίσκους που τρίβονται και στεγανώνουν μεταξύ τους , σε καμία περίπτωση δεν τρίβεται με τον άξονα . Πιστεύω θα βρεις την κατάλληλη τσιμούχα εφόσον μετρήσεις τις διαστάσεις που σε ενδιαφέρουν. .[/QUOTE]
Αυτό που γράφεις το έμαθα κι εγώ χθες ότι δηλαδή πρόκειται για (ενδεχομένως) κεραμικής (όπως μου είπαν) κατασκευής τσιμούχα δύο τεμαχίων. Όπως επίσης ότι η πιθανότερη αιτία είναι η διαρροή από εκείνο το σημείο και όχι από την μεγάλη τσιμούχα πάχους 3mm περίπου που βρίσκεται στο κούμπωμα.
Το θέμα είναι να καταφέρω να ξεκουμπώσω τη φτερωτή οπότε έχοντας ελεύθερη την τσιμούχα αυτή του άξονα θα μπορέσω να αναζητήσω παρόμοια.
Προσπάθησα να ξεκουμπώσω τη τσιμούχα αλλά έσπασαν ορισμένα τμήματα.
Δε νομίζω ότι ήταν δυνατό το ξεκούμπωμα τελικά. Γι' αυτό διατίθεται ολόκληρη.
Προφανώς η διαρροή ήταν από τον άξονα και γι αυτό υπάρχουν τόσα ίχνη και προφανώς το μοτέρ κόλλησε για το λόγο αυτό.
P90706-084649.jpg
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akis63 : 06-07-19 στις 09:05
Α την ρουφιάνα την Zanussi . Μιας που το έφερε έτσι η κατάσταση , στην υποδοχή του άξονα με την φτερωτή δεν βλέπεις πάσο / σπείρες?
Λεπτομέρειες του άξονα και της φτερωτής φαίνονται στις φωτογραφίες.
Υποθέτω ότι ήταν πρεσαριστά.
Δεν βλέπω περιθώρια επισκευής.
Και ναι μεν προφανώς το μοτέρ είχε αρχίσει να ζορίζεται και τελικά σταμάτησε και γι' αυτό υπερθερμαινόταν λόγω της διαρροής και της οξείδωσης αλλά μετά την ελευθέρωσή του άρχισε να λειτουργεί κανονικά, αλλά το θέμα της διαρροής πώς θα μπορούσε άραγε να λυθεί κατ' άλλον τρόπο.
Οπότε ερευνώ την εκδοχή της αντικατάστασης της αντλίας που όμως απ' όσο πληροφορήθηκα δεν είναι ετοιμοπαράδοτη και χρειάζεται 10 περίπου μέρες για την παραλαβή της.
P90706-140113.jpgP90706-140133.jpg