Ευχαριστώ θερμά για τις παρατηρήσεις σου.
Με μεγεθυντικό φακό βλέπω και κάποια ίχνη σε σημεία που δεν δικαιολογείται να υπάρχουν αν η διαρροή είναι μόνο από την τσιμούχα του κουμπώματος και ίσως να υπάρχει και κάποια διαρροή και από τον άξονα.
Προγραμματίζω τελικά διαφορετικά τη σημερινή διαδρομή μου.
Θα πάω στα 2 καταστήματα ανταλλακτικών που συνήθως επισκέπτομαι για αγορά ανταλλακτικών έχοντας μαζί μου το μοτέρ και ενδεχομένως να βρω τη φτερωτή και τα παρελκόμενα οπότε τότε θα τα αντικαταστήσω. Αν δεν βρω κάτι τότε θα επισκεφθώ και το κατάστημα με τις τσιμούχες.
Δεν ξέρω βέβαια πώς λύνεται η φτερωτή, αλλά ας βρω πρώτα το συγκεκριμένο ανταλλακτικό και μετά βλέπουμε.
Πιστεύω πάντως κι εγώ ότι αν η διαρροή σταματήσει θα λειτουργήσει χωρίς πρόβλημα γιατί δουλεύει ωραιότατα και χωρίς θορύβους ή δισταγμούς.
Καλημέρα.
Η φτερωτή όπως εικονίζεται στο #37 έχει υποδοχή κεφαλής πλαστικής βίδας παξιμάδι / πιθανόν βιδωτή .
Από #38 link που έβαλα ποια τσιμούχα σε είδος είναι πλησιέστερη με του μοντέλου σου / δες και τις αναλυτικότερες φωτογραφίες που συμπεριλαμβάνουν με τις συγκεκριμένες διαστάσεις (όσο αφορά τσιμούχα και προαιρετικά την φτερωτή)
Δεν μπορώ να καταλάβω αν ταιριάζει κάτι. Η αντλία πλύσης έχει στοιχεία: ACC Eb 085d32/2t ΒΕ 111 31 96-50 EE270M και είναι όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Η φτερωτή δεν είναι βιδωτή. Μάλλον κουμπωτή και δεν μπορώ να αντιληφθώ πώς θα μπορούσε να ξεκουμπώσει ώστε να μετρηθούν ακριβώς οι διαστάσεις της τσιμούχας του άξονα.
P90706-064155.jpgP90706-064215.jpgP90706-064227.jpg
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη akis63 : 06-07-19 στις 07:38
Από την 2η & 3η φωτό σε ενδιαφέρει το μεταλλικό εξάρτημα ανάμεσα στην φτερωτή και στο μοτέρ .
Για να βρεις αν ταιριάζει θα πρέπει να μετρήσεις με παχύμετρο και ακρίβεια τις διαστάσεις π.χ.
https://www.ebay.ie/itm/COMENDA-6305...-/141864721950
ή στο link στο #38 που την αναφέρει ως γενικής χρήσης , εάν συμφωνούν οι διαστάσεις με την δική σου τσιμούχα .
Η συγκεκριμένη τσιμούχα δεν είναι σαν τις απλές που γνωρίζουμε οι περισσότεροι / δηλαδή ότι το λάστιχο της τσιμούχας τρίβεται κάθετα με όποιον άξονα / αλλά τρίβεται οριζόντια με την φτερωτή σαν ένα είδος αμπραγιάζ συμπλέκτη αυτοκινήτου .
Έχει δηλαδή 2 δίσκους που τρίβονται και στεγανώνουν μεταξύ τους , σε καμία περίπτωση δεν τρίβεται με τον άξονα . Πιστεύω θα βρεις την κατάλληλη τσιμούχα εφόσον μετρήσεις τις διαστάσεις που σε ενδιαφέρουν.
Πάνε σε μικροκαταστήματα ανταλλακτικών πλυντηρίων μαζί με την αντλία (κάποιοι θα σου προτείνουν να την πάρεις ολόκληρη / άλλοι θα σου δώσουν την κατάλληλη τσιμούχα ).
Ξεκουμπώνει σπρώχνοντας από την μεριά της τσιμούχας που είναι σε επαφή με τον αέρα όπως είναι συναρμολογημένη ( και χωρίς τον άξονα του μοτέρ ) , με κατσαβίδι σπρώχνοντας προσεκτικά και εναλλάξ σε απέναντι πλευρές της κυλινδρικής τσιμούχας .
4:40 και μετά
https://www.youtube.com/watch?v=ebu3AVulP24
Δεν το γνωρίζω αυτό , θα έπρεπε να δω ένα παρόμοιο πτερύγιο για να καταλάβω με ποια λογική το σύνδεσαν και αν όντως είναι κουμπωτό θα έπρεπε να καταστρέψεις την δικιά σου φτερωτή?Η φτερωτή δεν είναι βιδωτή. Μάλλον κουμπωτή και δεν μπορώ να αντιληφθώ πώς θα μπορούσε να ξεκουμπώσει
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 06-07-19 στις 08:13