Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 28
  1. #11

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.611

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lazarefa Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είχα βρει εδώ και μια παλαιότερη ανάρτηση του φίλου Πέτρου (Κυριακίδης) όπου έλεγε σε κάποιο φίλο πως να βάλει χέρι σε ανάλογες βαλβίδες και σκεφτόμουν μήπως ανάλογα πρέπει να πράξω κι εγώ.
    Για όλες τι βαλβίδες δεν ισχύει το άνοιγμα και καθάρισμα / οι συγκεκριμένες στο #4 & #5 είναι φιξ και μόνο το πηνίο μπορείς να αντικαταστήσεις / ενώ βαλβίδες που ανοίγουν είναι αυτές που πριν το πηνίο έχουν μεταλλικό καπάκι με βίδες που μπορείς να τις ανοίξεις και να τις φρεσκάρεις .
    Ας πάρουμε μια γνώμη από τον Tipos αν διαφωνεί να αλλαχτεί η βαλβίδα με ιμιτασιόν αντί της γνήσιας . (η βαλβίδα πιστεύω έχει και αυτή πρόβλημα εξαιτίας της παρακάτω αναφοράς ) .
    ενώ χτες βρήκα τον κάδο του με καθαρά νερά 7-8 πόντους, επιστρέφοντας σπίτι μετά από απουσία 9 ημερών

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    lazarefa (03-06-19)

  3. #12

    Μέλος
    Όνομα
    Λάζαρος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    89

    Προεπιλογή

    Σακη και Πετρο ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Η γνησια βαλβιδα που φορα το πλυντηριο ειναι η #7 κι οχι οι #4, 5. Η #7 φαινεται να εχει το μεταλλικο ελασμα που ανεφερε ο Πετρος.
    Αν το μοτερ ειχε θεμα με καρβουνακια, δεν θα εβγαζε προβλημα συνεχεια;
    Παρεπιπτοντως σημερα το πρωι η συζυγος εβαλε προγραμμα πλυσης ρουχων κι απ οτι μου πε το προγραμμα εκτελεστηκε κανονικα, χωρις ουτε δισταγμο στην εκκινηση ουτε βεβαια νερα μετα την ολοκληρωση του στον καδο. Κανονικα ξεκινησε, κανονικα πηρε καθαρο νερο και ολοκληρωσε χωρις νερα στον καδο.
    Τι να υποθεσω;
    Επαναλαμβανω οτι τα νερα στον αδειο καδο βρεθηκαν μετα απο απουσια 9 ημερων απο το σπιτι, με την παροχη νερου ανοιχτη και την πριζα του πλυντηριου συνδεμενη στο ρευμα.

  4. #13
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.512

    Προεπιλογή

    Σε ότι αφορά τα νερά που βρήκες στον κάδο μετά από απουσία ημερών η βλάβη πιθανότατα να είναι στην βαλβίδα.
    Η ένσταση μου είναι για την έναρξη του προγράμματος. Όταν τα κάρβουνα είναι οριακά ή φρακαρισμενα τα συμπτώματα είναι ότι δεν ξεκινάει το πρόγραμμα. Το έχω δει άπειρες φορές αυτό το έργο
    Σε κάθε περίπτωση δεν χάνεις κάτι να τα τσεκαρεις και αυτά..
    Σε ότι αφορά την αγορά βαλβίδας απλά θα πάρεις μια βαλβίδα τριπλή σε ευθεία,μην ζητάς την γνήσια, τζάμπα λεφτά. Το μόνο που θα προσέξεις είναι να έχει τον στραγγαλιστη στην ίδια έξοδο,σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να τον βάλεις εσύ στην σωστή θέση.

  5. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον tipos για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    lazarefa (03-06-19)

  6. #14

    Μέλος
    Όνομα
    Λάζαρος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    89

    Προεπιλογή

    Φιλε Σακη, προφανως σεβομαι την εμπειρια σου και σευχαριστω θερμα για το χρονο σου. Περα απο πιθανο θεμα εκκινησης σχετιζομενο με το μοτερ, αποκλειεις, βασει εμπειριας σου, την πιθανοτητα, ενω πατωντας το διακοπτη εκκινησης του προγραμματος το λαμπακι στον πινακα παει κανονικα στην ενδειξη κυριας πλυσης, η μη εκκινηση να οφειλεται σε δυσλειτουργια της βαλβιδας νερου;
    Επισης αν οντως το προβλημα μη εκκινησης οφειλεται σε προβλημα του μοτερ, αυτο κατα τη γνωμη σου θα οφειλεται αποκλειστικα σε φθαρμενα καρβουνακια;

  7. #15

    Μέλος
    Όνομα
    Λάζαρος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    89

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tipos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ότι αφορά τα νερά που βρήκες στον κάδο μετά από απουσία ημερών η βλάβη πιθανότατα να είναι στην βαλβίδα.
    Η ένσταση μου είναι για την έναρξη του προγράμματος. Όταν τα κάρβουνα είναι οριακά ή φρακαρισμενα τα συμπτώματα είναι ότι δεν ξεκινάει το πρόγραμμα. Το έχω δει άπειρες φορές αυτό το έργο
    Σε κάθε περίπτωση δεν χάνεις κάτι να τα τσεκαρεις και αυτά..
    Σε ότι αφορά την αγορά βαλβίδας απλά θα πάρεις μια βαλβίδα τριπλή σε ευθεία,μην ζητάς την γνήσια, τζάμπα λεφτά. Το μόνο που θα προσέξεις είναι να έχει τον στραγγαλιστη στην ίδια έξοδο,σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να τον βάλεις εσύ στην σωστή θέση.
    Οταν λες στραγγαλιστη, ποιο τμημα της τριπλης βαλβιδας εννοεις;

  8. #16
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.512

    Προεπιλογή

    Στατιστικά μιλώντας δεν αποκλείω την βαλβίδα. Με βάση την περιγραφή σου εγώ πρώτα θα κοιτούσα τα κάρβουνα και μετά την βαλβίδα. Όπως ανέφερα και προηγουμένως αν η βλάβη είναι αποκλειστικά στην βαλβίδα τότε μπορείς να την πιάσεις και να δεις αν τρέμει την στιγμή της βλάβης. Επίσης αν το αφήσεις μερικά λεπτά χωρίς να το σταματήσεις θα δεις ότι θα ανάψει κάποιο λαμπάκι ασυνήθιστα. Το κάθε λαμπάκι δηλώνει κάποια βλάβη. Μέσα στο κουτί της πλακέτας στο κάτω μέρος θα βρεις το σχέδιο του πλυντηρίου και το service manual. Είναι και αυτός ένας τρόπος για να βρεις τι φταίει.
    Επίσης όταν έχει χαλασμένα κάρβουνα αποσο θυμάμαι σβήνει το λαμπάκι της πλύσης και ανάβει το πρώτο αριστερά. Συμβαίνει κάτι τέτοιο;

  9. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον tipos για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    lazarefa (03-06-19)

  10. #17

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.611

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lazarefa Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οταν λες στραγγαλιστη, ποιο τμημα της τριπλης βαλβιδας εννοεις;
    Σε όλες τις παραπάνω βαλβίδες #4 #5 & #7 είναι η μεσαία / το διακρίνεις από τις οπές εξόδου προς σαπουνοθήκη και αυτή που έχει στραγγαλιστή θα είναι μια εσωτερική "τάπα" σαν φίλτρο (κόκκινο χρώμα συνήθως).
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lazarefa Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η γνησια βαλβιδα που φορα το πλυντηριο ειναι η #7 κι οχι οι #4, 5. Η #7 φαινεται να εχει το μεταλλικο ελασμα που ανεφερε ο Πετρος.
    Δεν εννοούμε το μεταλλικό έλασμα που περικλείει το πηνίο / αλλά άλλο έλασμα που σου επιτρέπει να εισχωρήσεις εσωτερικά της βαλβίδας και συγκεκριμένα στον πίρο μαζί με το ελατήριο και την φλάντζα . Εκεί απλά τα βγάζεις όλα φρεσκάρεις τον πίρο από τα άλατα / φρεσκάρεις και το ελατήριο εκτονώνοντας το αντίθετα και τα ξαναβάζεις στην θέση τους.

  11. 2 μέλη ευχαρίστησαν τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    lazarefa (03-06-19), tipos (03-06-19)

  12. #18

    Μέλος
    Όνομα
    Λάζαρος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    89

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tipos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στατιστικά μιλώντας δεν αποκλείω την βαλβίδα. Με βάση την περιγραφή σου εγώ πρώτα θα κοιτούσα τα κάρβουνα και μετά την βαλβίδα. Όπως ανέφερα και προηγουμένως αν η βλάβη είναι αποκλειστικά στην βαλβίδα τότε μπορείς να την πιάσεις και να δεις αν τρέμει την στιγμή της βλάβης. Επίσης αν το αφήσεις μερικά λεπτά χωρίς να το σταματήσεις θα δεις ότι θα ανάψει κάποιο λαμπάκι ασυνήθιστα. Το κάθε λαμπάκι δηλώνει κάποια βλάβη. Μέσα στο κουτί της πλακέτας στο κάτω μέρος θα βρεις το σχέδιο του πλυντηρίου και το service manual. Είναι και αυτός ένας τρόπος για να βρεις τι φταίει.
    Επίσης όταν έχει χαλασμένα κάρβουνα αποσο θυμάμαι σβήνει το λαμπάκι της πλύσης και ανάβει το πρώτο αριστερά. Συμβαίνει κάτι τέτοιο;
    Δυστυχως οταν χτες πηγα να ξεκινησω προγραμμα και δεν ξεκιναγε δεν το αφησα αρκετη ωρα ετσι για να δω αν αναψε καποιο λαμπακι ασυνηθιστα οπως λες. Παντως οση ωρα το αφησα, δεν αναψε το πρωτο αριστερα λαμπακι.
    Μολις τωρα εκκινησα προγραμμα πλυσης χρωματιστων στους 40 βαθμους χωρις ρουχα στον καδο κι εκκινησε κανονικοτατα. Παιρνει νερο και αρχισε την κυριως πλυση. Αντε βγαλε ακρη...

  13. #19

    Μέλος
    Όνομα
    Λάζαρος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    89

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε όλες τις παραπάνω βαλβίδες #4 #5 & #7 είναι η μεσαία / το διακρίνεις από τις οπές εξόδου προς σαπουνοθήκη και αυτή που έχει στραγγαλιστή θα είναι μια εσωτερική "τάπα" σαν φίλτρο (κόκκινο χρώμα συνήθως).

    Δεν εννοούμε το μεταλλικό έλασμα που περικλείει το πηνίο / αλλά άλλο έλασμα που σου επιτρέπει να εισχωρήσεις εσωτερικά της βαλβίδας και συγκεκριμένα στον πίρο μαζί με το ελατήριο και την φλάντζα . Εκεί απλά τα βγάζεις όλα φρεσκάρεις τον πίρο από τα άλατα / φρεσκάρεις και το ελατήριο εκτονώνοντας το αντίθετα και τα ξαναβάζεις στην θέση τους.
    Μαλιστα. Να ρωτησω κατι Πετρο, η τριπλη βαλβιδα, συνίσταται σε βαλβίδα νερου πρόπλυσης, βαλβιδα νερου κυριας πλυσης και στραγγαλιστη;

  14. #20

    Μέλος
    Όνομα
    Λάζαρος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    89

    Προεπιλογή

    Όπως καταλαβαίνετε φίλοι μου, το προβλημα δεν εμφανιζεται σταθερα (καλο και κακο αυτο).
    Αφησα 9 μερες το πλυντηριο, εβαλε νερα στον καδο. Απο χτες μεχρι σημερα, ολα καλα (δεν ξαναέβαλε νερα). Χτες το απογευμα μετα που βρηκα τα νερα στον καδο δεν εκκινουσε το προγραμμα αρχικα, σημερα το πρωι εκτελεστηκε κανονικα προγραμμα πλυσης με ρουχα και το ιδιο συμβαινει κι αυτη τη στιγμη που εκτελειται προγραμμα χωρις ρουχα στον καδο.
    Πως σας φαινονται ολα αυτα; Κολλανε περισσοτερο με καποια βλαβη απο αυτες που πιθανολογουμε ή δεν;

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Ψυγείο General Electric με πρόβλημα στη βαλβίδα νερού.
    από radiodj105 στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-05-19, 23:45
  2. [LG] Πλυντήριο ρουχων
    από Dim# στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-05-19, 20:18

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας