Είναι ιδια τα ανταλλακτικά με αυτά που είχε;
Την φωτό ποιο μακριά τραβά την .δεν φαίνεται τίποτα
Είναι ιδια τα ανταλλακτικά με αυτά που είχε;
Την φωτό ποιο μακριά τραβά την .δεν φαίνεται τίποτα
ναι ειναι ολοιδια. IMG_20190301_123444.jpg αυτην ειναι λιγο καλυτερη φωτο απο αυτες που εχω.(δεν εχω κοντα μου την συσκευη)
Η ερώτηση αφορούσε και εκτός εμφάνισης του θερμοστάτη (δηλαδή και χαρακτηριστικών σε βαθμούς C μπας και σου δώσανε από άλλο μοντέλο ) .ναι ειναι ολοιδια.
Άσχετο , στην βαλβίδα βλέπουμε να τροφοδοτείται με άσπρο και καφέ καλώδιο (αποδεκτό )
Στην αντίσταση καφέ με καφέ (το ένα καφέ περνάει μέσα από άσπρη μόνωση ) ας πούμε αποδεκτό
Στον πιεσσοτάτη πρόκειται για διακοπτικό υλικό , και έχουμε καφέ με μπλέ (αποδεκτό? ή το τσίπουρο που πίνω με χάλασε)
ναι ειναι οι ιδιοι βαθμοι (170 για τον θερμοστατη και 240 για την θερμικη ασφαλεια)
Το κυκλωμα δεν το πειραξα καθολου. Ετσι ηταν συνδεμενο. Στο τελος ειναι οντως καφε με μπλε! (ειναι κλειστος ο διακοπτης τωρα που ειναι σβηστη η συσκευη και ανοιγει οταν φτασει πιεση 3.5 bar)
Το προβλημα ειναι οτι "προλαβαινει" και κοβει ο θερμοστατης πριν φτασει 3.5 bar. Σκεφτομαι μηπως πρεπει να μπει στην αλλη οπη ωστε να μην αντιλαμβάνετε "αμεσα" την θερμοκρασια.
Στην άλλη οπή μην το βάλεις αν λες ότι επιπλέει , βάζουν και θερμοαγώγιμες πάστες συνήθως .
Ο προβληματισμός είναι το "έριξε ρελέ" που λογικά δεν έχει σχέση με θερμική ασφάλεια και θερμοστάτη. Αν υποθέσουμε εσωτερικά στο μπόιλερ φουλαρισμένο από άλατα μπορεί και να κόβει νωρίτερα (πηγαίνει η θερμοκρασία περισσότερο εξωτερικά προς θερμοστάτη παρά εσωτερικά προς το νερό) .
Βασικα δεν το ξεκαθαρισα απο την αρχη... δεν εριξε ποτε ρελε απλα το εβαλα σε αυτο το θεμα γιατι ειναι η ιδια συσκευη. Δεν εχει καποια σχεση με του φιλου που ανοιξε το θεμα. Γενικα βγαζει ατμο αλλα δεν εχει δυναμη. Μαλλον γιατι το κοβει ο θερμοστατης λογο θερμοκρασιας. Θερμοαγωγιμη παστα δεν ειχε παντος το θυμαμαι.
Καρατσεκαρισμένο ότι κόβει ο θερμοστάτης? (γιατί μετά τον θερμοστάτη φυσικά δεν θα ρίξουμε υποψίες στην θερμική ασφάλεια , αλλά και μετά από αυτό ακολουθεί ο πιεσσοστάτης ? και καλός λειτούργησε πρώτος ? )