εχει πανω απο 250https://www.ransomspares.co.uk/parts...-188/60211.htmεριξα wd40 και θα δειξει
???????? χρειάζονται διευκρινήσεις και από άλλους . Δεν έχει μηχανικά μόνο στοιχεία όπως νόμιζα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 05-03-19 στις 21:10
Ο μόνος λόγος για να κολλάει το πρόγραμμα σε ενα wfm με το μοτερακι σε λειτουργία είναι μόνο ο ίδιος ο προγραμματιστής ο οποίος δεν επιδέχεται επέμβαση. Δυστυχώς μόνο με αντικατάσταση του προγραμματιστή θα λυθεί το πρόβλημα.
Η πλακέτα αφορά μόνο την λειτουργία του μοτέρ.
Κυριακίδης (05-03-19), greekengineer (11-03-19), pourpou (05-03-19)
η τιμη που βρηκα πανω απο 250 αφορα τον προγραμματιστη και οχι την πλακετα,θα δουμε πως θα παει στις επομενες πλυσεις να ειστε καλα!
Το "δεν επιδέχεται επέμβαση " το εννοείς από την άποψη ότι ο προγραμματιστής είναι κολλημένος επίσης σε πλακέτα? ή εννοείς ακόμα και τον ίδιο προγραμματιστή αφού βγει .
Ο συγκεκριμένος προγραμματιστής είναι σαν να ανοίγεις ένα μηχανικό ρολόι χειρός. Μόλις τον ανοίξεις απλά χάνεις τη μπάλα,άσε που άντε και κατάφερες να τον ανοίξεις μετά δεν υπάρχει περίπτωση να τον κλήσεις. Χώρια ότι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά για την επισκευή του παρά μόνο από κανέναν παλιό με διαφορετικό πρόβλημα.
Η λειτουργία του δεν είναι όπως τα παλιά crouzet προγράμματα που με μια περιστροφή του μήλου του μοτέρ έκανε ένα βήμα το πρόγραμμα. Είναι κάτι διαφορετικό που δεν έχω ασχοληθεί σοβαρά για να το κατανοήσω. Είναι πάντως συχνή βλάβη τα τελευταία χρόνια, μάλλον αρχίζουν να παραδίδουν το πνεύμα αυτά τα μοντέλα μετά από 25 και πλέον χρόνια λειτουργίας.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tipos : 05-03-19 στις 22:49
Κυριακίδης (05-03-19), greekengineer (11-03-19)
Αν υποθέσουμε κάποιος έχει μόνο την πλακέτα της λειτουργίας μοτέρ και το μοτέρ (χωρίς παρουσία του μηχανικού χρονοδιακόπτη) θα μπορούσε εφόσον γνωρίσει τα άκρα (βύσματα ) της λειτουργίας της πλακέτας να λειτουργεί και χειροκίνητα το μοτέρ μέσο αυτής της πλακέτας ? (στροφές δεξιά - αριστερά - στύψιμο )Η λειτουργία του δεν είναι όπως τα παλιά crouzet προγράμματα που με μια περιστροφή του μήλου του μοτέρ έκανε ένα βήμα το πρόγραμμα. Είναι κάτι διαφορετικό που δεν έχω ασχοληθεί σοβαρά για να το κατανοήσω. Είναι πάντως συχνή βλάβη τα τελευταία χρόνια, μάλλον αρχίζουν να παραδίδουν το πνεύμα αυτά τα μοντέλα μετά από 25 και πλέον χρόνια λειτουργίας
Ότι τυχόν προστασίες που πιθανόν να έχει αυτή η πλακέτα , βρίσκονται μόνο σε αυτήν? ή επεκτείνονται και στην συμπληρωματική πλακέτα που υπάρχει πάνω στον χρονοδιακόπτη? (δύσκολη ερώτηση και δεν είναι υποχρεωτικές οι απαντήσεις )
Είμαι σίγουρος ότι γίνεται. Ο προγραμματιστής δεν έχει καμία πλακέτα,αν τον δεις από κοντά είναι απλά ένας χοντοκομμενος προγραμματιστής.
Ένας καλός ηλεκτρονικός είμαι σίγουρος ότι μπορεί να το κάνει.
Π.χ. σαν τον παρακάτω εννοούσα
http://www.eaparts.gr/part.aspx?partid=22965 φαίνεται σαν να έχει εξτρά ηλεκτρονικά (εκτός της άλλης πλακέτας οδήγησης )
Ποιο πράγμα ? να βρει όσο αφορά την πλακέτα οδήγησης να σου πει ποια είναι τα "κλειδιά" / βύσματα ώστε να επηρεάσεις την λειτουργία της πλακέτας οδήγησης στο π.χ. να γυρίσει δεξιά - αριστερά - γρήγορες ?Ένας καλός ηλεκτρονικός είμαι σίγουρος ότι μπορεί να το κάνει.
Την ιδιαιτερότητα που έχουν οι γρήγορες στροφές (αργή επιτάχυνση στην αρχή και ομαλά προς τις πιο γρήγορες στροφές ) το έχει σαν σύστημα μέσα στην πλακέτα οδήγησης ? ή μαζί με την πλακέτα (συμπεριλαμβανόμενα ηλεκτρονικά ) του χρονοδιακόπτη? για την όποια προστασία του μοτέρ π.χ. υπερφόρτωση από κάποιο ζόρι .
Αυτό γίνεται καθαρά από την πλακέτα ,διότι στη φάση του στυψίματος και ενώ έχει πάρει φουλ στροφές , αν σταματήσεις τη λειτουργία από το ON-OFF και το ξεκινήσεις πάλι με το ON-OFF στο ίδιο σημείο (χωρίς να περιστρέψεις τον προγραμματιστή ) , οι στροφές ξεκινάνε πάλι από τις πολύ χαμηλές κ.ο.κ.
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!