Όταν αναφέρει "σπάσιμο " εννοεί τις περιέλιξης? ή του Tachometer? μπας και πρέπει να αντικατασταθεί μόνο αυτό.Αιτία: Βραχυκύκλωμα ή σπάσιμο προκαλώντας λανθασμένη αντίσταση στην περιέλιξη της αντλίας κυκλοφορίας ή του κινητήρα.
Όταν αναφέρει "σπάσιμο " εννοεί τις περιέλιξης? ή του Tachometer? μπας και πρέπει να αντικατασταθεί μόνο αυτό.Αιτία: Βραχυκύκλωμα ή σπάσιμο προκαλώντας λανθασμένη αντίσταση στην περιέλιξη της αντλίας κυκλοφορίας ή του κινητήρα.
Εννοεί την περιέλιξη,αποσο γνωρίζω τα μοτέρ αυτά δεν έχουν ταχογενητρια, τουλάχιστον όσα έχω βγάλει δεν είχαν.
Μέχρι τώρα όσα έχω αλλάξει ήταν λόγο αντίστασης αλλά σε αυτή την περίπτωση βγάζει e09 και όχι e20
@Vagelis@ (18-02-19)
ετσι για την ιστορια..
εχει νοημα το βραχυκυκλωμα ή η διακοπη συνεχειας στην περιελιξη, οταν βγαζει Ε20, με την αντλια κουμπωμενη.
αν ομως την αποσυνδεσω απο πανω, δεν αλλαζει η ενδειξη.. (οταν το εκανα προχθες).
πλεον, βγαζει μονιμα Ε01, ειτε εχω .. ειτε οχι κουμπωμενο κατι πανω.
λες να εκαψε οντως το module ?
@Vagelis@ (19-02-19)
Τότε τι παραλλαγή είναι αφού το βλέπουμε ότι είναι ξέχωρο εξάρτημα ? (έχει 3 καλώδια αντί για 2 και εκτός αυτού μου έκανε εντύπωση το τεράστιο συγκριτικά μέγεθος με άλλα )τα μοτέρ αυτά δεν έχουν ταχογενητρια,
Γιαυτό σου λέω πάρε την μαϊμού και ας τρώει λίγο παραπάνω .... αυτή εκτός από πλύσιμο πιάτων / σιδερώνει / ράβει / κάνει μασάζ / σκουπίζει / μαγειρεύει ... και αν "κλειδώσει" κάποια στιγμή το πρόβλημα λύνεται με μερικές μπανάνες .μα πόσο χαζος πρεπει να εισαι, για να σκασεις τοοοοσσσα λεφτα για κατι που ΞΕΡΕΙΣ, οτι θα το πεταξεις !!!
@Vagelis@ (18-02-19)
Ποιο είναι το ξέχωρο εξάρτημα;
Το μοτέρ έχει 3 καλώδια στην περιέλιξη (inverter)
3 καλώδια για την αντίσταση (φάση ουδέτερο γείωση)
2 λεπτά καλώδια (αισθητήρας θερμοκρασίας)
Αυτό που επισύναψε στο #4 . Αποκλείω να είναι αντίσταση (πρώτα από όλα είναι αδιανόητο να είναι στο πίσω μέρος του μοτέρ και να πρόκειται για αντίσταση δεν έχει ούτε είσοδο ούτε έξοδο νερού για να το θεωρήσεις αντίσταση ) λογικά αν είχε αντίσταση αυτή θα ήταν από την άλλη πλευρά του μοτέρ που βρίσκεται και η προπέλα . (επίσης τα 3 βύσματα που διακρίνονται στο #4 δεν πρόκειται για τα βύσματα περιέλιξης ) αυτά βρίσκονται σε άλλο βύσμα πιο μέσα .
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 19-02-19 στις 00:28
Αυτό που βλέπουμε στο #4 είναι τα 3 καλώδια της περιέλιξης. Τα υπόλοιπα καλώδια που αναφέρω είναι μπροστά στο μοτέρ, απλά δεν διακρίνονται λόγω σκοτεινής φωτογραφίαςimages.jpeg
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tipos : 19-02-19 στις 00:38
Κυριακίδης (19-02-19)
Μοτέρ δύσκολα να καεί ως συνήθως καίγονται η αντιστάσεις αλλά και παλι δουλεύει λογικά έκαψε καμία δίοδο βγάλε μια φώτο την πλακέτα