Όχι η συγκεκριμένη , υπάρχουν και μοτέρ που στο καπάκι της φτερωτής έχουν και ενσωματωμένη αντίσταση , κάπου αλλού την έχει την αντίσταση.μηπως δλδ κανει και την θερμανση του νερου πλυσης ?
Πιθανόν το πρόβλημα να είναι στην πλακέτα , έλεγξε πρώτα τα καλώδια μέχρι την πλακέτα , το ταχόμετρο υποτίθεται μετράει τάση των περιστροφών του μοτέρ και την μεταφέρει ως πληροφορία στην πλακέτα , περίμενα να βγαίνουν από εκεί 2 καλώδια και βλέπουμε 3 και δεν γνωρίζω τον λόγο , μπορεί να έχει σπάσει ξεφύγει στο κέντρο του ταχόμετρου ο μαγνήτης (μαγνήτης + πηνίο είναι) και δεν δημιουργεί τάση . Από την πλακέτα και μέσα αν είναι το πρόβλημα σηκώνουμε τα χέρια .




Απάντηση με παράθεση