Όταν φέρανε το καινούργιο πήρανε το παλιό πίσω. Αύριο θα έρθει ο τεχνικός για να δει το καινούργιο. Την προηγούμενη φορά μου δώσανε πιστωτικό. Από καλή θέληση πήγα στην ίδια μάρκα. Δεν πρόκειται να ξαναπάω. Προφανώς όλη η παρτίδα είναι ελαττωματική.

Το παλιό που έκανε 3-4 πλήσης δεν άλλαξε τίποτα. Ίσως έγεινε και χειρότερο. Αυτό το έβαλα μια φορά και δεν το έχω ξαναπηράξει.