Το e17 σημαίνει ότι έχει πολύ απορρυπαντικό και έκανε αφρό. Θα χρειαστεί ξέπλυμα του κάδου και αν δεν επανέλθει πρέπει να γίνει καθαρισμός της αεροπαγιδας και του σωλήνα που ενώνει την αεροπαγιδα με τον πιεζοστατη