Πρώτα σφίξε τον ιμάντα με το ρεγουλατόρ που έχει πάνω στο μοτέρ , αν γλυστράει ο ιμάντας δίνει ψευδείς πληροφορίες στο ταχύμετρο του μοτέρ (γιατί κάπως μου φάνηκε ότι η εκκίνηση του στυψίματος δεν είναι αρκετά ομαλή) . Εάν στο επαναλάβει μετά από την ρύθμιση / σφίξιμο ιμάντα , άλλαξε αμορτισέρ.Επίσης όταν ξεκινάει να γυρνάει ο κάδος, τραβάει την ροπή και το βλέπω απο πάνω ότι "στραβώνει" και κάποιες φορές ακούγεται και ένα ελαφρύ χρτς οταν ξεκινάει.