Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    May 2007
    Περιοχή
    ΚΑΛΛΙΘΕΑ
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Το UPS είναι 650VA και έχει μέσα μια παρόμοια μπαταρία.
    Όταν λες ότι δεν δουλευει ο φορτιστής, δεν συνεργάζεται εννοείς η μπαταρία με τον φορτιστή? Δηλαδή η μπαταρία έχει χάσει τους κύκλους φόρτισης - αποφόρτισης και δεν μπορεί να φορτίσει άλλο με αποτέλεσμα να αρνείται να κρατήσει το φορτίο;

    Γιατί η άλλη μπαταρία (καινούργια) που έβαλα δουλευει κανονικά?

    Δεν είμαι ηλεκτρονικός, δεν γνωρίζω

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    993

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΜΑΝΟΛΗΣ28 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έβγαλα την μπαταρία να την μετρήσω και έδειχνε 11,5V .
    Μια φορτισμένη μπαταρία μολύβδου δείχνει από 12V και πάνω.
    Από εδώ:

    Τάση
    Φόρτιση
    12,6
    100%
    12,4
    75%
    12,2
    50%
    12,0
    25%
    11,8
    φόρτιση τελείως άδεια

    Κι αφού είναι αφόρτιστη, πιθανόν να έχει πρόβλημα ο φορτιστής (ή μπαταρία).

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΜΑΝΟΛΗΣ28 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί η άλλη μπαταρία (καινούργια) που έβαλα δουλευει κανονικά?
    Μήπως δεν έχει προλάβει να αδειάσει ακόμα;
    Πόση ώρα την έχεις δουλέψει;

    Σύνδεσε το πολύμετρο στους πόλους της μπαταρίας (να μετράει τάση)(η μπαταρία, εννοείται, είναι στο UPS) και άστο έτσι συνδεδεμένο στην μπαταρία.
    Βάλ' το UPS σε λειτουργία και παρακολούθα την τάση της στο πολύμετρο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Panoss : 28-08-18 στις 19:22
    You only live twice.

  3. #3
    Το avatar του χρήστη Papas00zas
    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2011
    Περιοχή
    Καστοριά
    Μηνύματα
    755

    Προεπιλογή

    Σε φτηνό UPS(και παμπάλαιο,τουλάχιστον 15-20 ετών) είχε χαλάσει η εξομάλυνση των 220 (ή ξερός ή πεσμένος ο πυκνωτής δεν θυμάμαι) με αποτέλεσμα ο συγκριτής τάσεων να γυρνάει απευθείας στην μπαταρία(έπαιρνε τα 220 με δίοδο και αντίσταση και τα έδινε στον συγκριτή με ζένερ).
    Δες λοιπόν αν γίνεται κάτι τέτοιο αλλά σιγούρεψε πρώτα τις προαναφερθείσες μετρήσεις και πες μας.Εκεί πάντως θα χρειαστούν φωτογραφίες των πλακετών του ups
    Όχι άλλους μΕ....PICάραμε!!!!
    (2012)ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ (2018 )Εκτός αν έχεις μέσον κάπου ή οικογενειακή επειχείρηση και έχει φροντίσει άλλος για τα λεφτά
    VESTEL σασί;;;; Πάρε το σφυρί !!!!

  4. #4
    Το avatar του χρήστη νεκταριοος
    Μέλος
    Όνομα
    Νεκταριος
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    ΑΙΓΙΝΑ
    Μηνύματα
    348

    Προεπιλογή

    αφου εχει χασει την δυναμη της , τα ΑΜΠΕΡ ΤΗΣ δεν εχει δυναμη ,παντος βρε παιδια αυτες οι μπαταριες οι μικρουλες οι 7αρες χαλανε πολυ γρηγορα εγω τωρα (μη με κραξετε) εχω ενα 1200 και επερνε δυο παραληλες 7αρες 12βολτες ε τι εκανα πηγα σε ενα συνεργειο εδωσα 5ε και πηρα μια 45 αμπερορια και την εβαλα πανω και ειναι μια χαρα .. παντως η γνωμη μου αν δεν γινεται καλο ειναι να προτιμαει κανεις τις 9αρες αυταααααα..... θελω να δω σχωλια παρακαλω

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    May 2007
    Περιοχή
    ΚΑΛΛΙΘΕΑ
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Panoss Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μια φορτισμένη μπαταρία μολύβδου δείχνει από 12V και πάνω.
    Από εδώ:

    Τάση
    Φόρτιση
    12,6
    100%
    12,4
    75%
    12,2
    50%
    12,0
    25%
    11,8
    φόρτιση τελείως άδεια

    Κι αφού είναι αφόρτιστη, πιθανόν να έχει πρόβλημα ο φορτιστής (ή μπαταρία).


    Μήπως δεν έχει προλάβει να αδειάσει ακόμα;
    Πόση ώρα την έχεις δουλέψει;

    Σύνδεσε το πολύμετρο στους πόλους της μπαταρίας (να μετράει τάση)(η μπαταρία, εννοείται, είναι στο UPS) και άστο έτσι συνδεδεμένο στην μπαταρία.
    Βάλ' το UPS σε λειτουργία και παρακολούθα την τάση της στο πολύμετρο.
    Κατανοητό. Όχι, δεν την άφησα πολύ ώρα με το φορτίο είναι η αλήθεια. Θα την αφήσω (την καινούργια) να δω πως θα συμπεριφερθεί

    Ερώτηση για να μην ανοίγω νέο θέμα

    Υπάρχουν κάπου οδηγίες πως μπορώ να φτιάξω ένα τεχνητό φορτίο για δοκιμές σε UPS με δυνατότητα να κλείνω το κύκλωμα σε ορισμένα σημεία και να το ανοίγω για να έχει παραπάνω φορτίο;

    Πχ το 600 UPS δέχεται μέχρι κάποια Watt φορτίου. Το 1000 άρι δέχεται παραπάνω. Να το κάνω με λάμπες πχ;

  6. #6

    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    May 2007
    Περιοχή
    ΚΑΛΛΙΘΕΑ
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Το θέμα ποιο είναι. Έχω μια μπαταρία πχ η οποία δείχνει τάση 12.8V . Υπάρχει η περίπτωση να είναι προβληματική? Αυτό θα το διαπιστώσω μόνο αν αγοράσω κάποιο φορτιστή μπαταριών πχ μολύβδου για να δω αν φορτίζει?
    H θα πρέπει με αμπερόμετρο να τσεκάρω αν έχει πχ τα 7Α?

  7. #7

    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    May 2007
    Περιοχή
    ΚΑΛΛΙΘΕΑ
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Μου έφερε ένας φίλος ένα φορτιστή μπαταριών (caricatore per batterie)

    Έχω και μια μπαταρία 12V 7.2Ah την οποία την μέτρησα και είχε 0. Την άφησα 20 λεπτά στον φορτιστή και αφού τον έβγαλα είχε 11,98V

    Ωραία μέχρι εδώ. Ο φορτιστής πάνω έχει αμπερόμετρο το οποίο δείχνει 0 για την συγκεκριμένη μπαταρία. Αν ήταν καλή δεν θα έδειχνε 7A πχ?

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΜΑΝΟΛΗΣ28 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μου έφερε ένας φίλος ένα φορτιστή μπαταριών (caricatore per batterie)

    Έχω και μια μπαταρία 12V 7.2Ah την οποία την μέτρησα και είχε 0. (Τι εννοεις 0?? Δεν τραβαγε ρευμα??)

    Την άφησα 20 λεπτά στον φορτιστή και αφού τον έβγαλα είχε 11,98V (20 λεπτα ειναι πολυ λιγος χρονος για να βγαλεις ασφαλες συμπερασμα)

    Ωραία μέχρι εδώ. Ο φορτιστής πάνω έχει αμπερόμετρο το οποίο δείχνει 0 για την συγκεκριμένη μπαταρία. Αν ήταν καλή δεν θα έδειχνε 7A πχ?
    0 σημαινει οτι η μπαταρια ειναι γεματη και δεν της προσφερει ρευμα.
    Δεν θα εδινε 7Α. Οι μπαταριες μολυβδου φορτιζουν ιδανικα με το 10% του ονομαστικου ρευματος τους (700mA). Πλεον βεβαι πολλοι φορτιστες κανουν την δουλεια πιο γρηγορα, αλλα φορτιση με 7Α σε 7μπερη μπαταρια δεν γινεται.
    Εισαι σιγουρος οτι και ο φορτιστης ειναι οκ? Η μπαταρια που μετα απο 20 λεπτα σου εδωσε 11.98V, τι ταση ειχε οταν την εβαλες στον φορτιστη??

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    Αλεξανδρος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    141

    Προεπιλογή

    Για να τσεκαρεις την χωρητικοτητα της μπαταριας πρεπει να δεις τον χρονο εκφορτισης που γραφει.
    Η 12V / 7.2Ah (ή και 7Ah -η πλεον κλασικη μπαταρια-) γραφει συνηθως:

    12V / 7Ah / 20HR

    το οποιο σημαινει οτι θα σου προσφερει τις 7Ah ΜΟΝΟ αν δεν ξεπερασεις τις 20 ωρες εκφορτισης. Ιδανικα κανεις δοκιμη με φορτιο 350mA για 20 ωρες.

    Εαν τραβηξεις περισσοτερο ρευμα (αρκετοι δοκιμαζουν με φορτιο 1Α για 7 ωρες και βρισκουν την μπαταρια χαλασμενη!!) θα σου προσφερει λιγοτερες αμπερωρες.

  10. #10
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.603

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΜΑΝΟΛΗΣ28 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα ποιο είναι. Έχω μια μπαταρία πχ η οποία δείχνει τάση 12.8V . Υπάρχει η περίπτωση να είναι προβληματική? Αυτό θα το διαπιστώσω μόνο αν αγοράσω κάποιο φορτιστή μπαταριών πχ μολύβδου για να δω αν φορτίζει?
    H θα πρέπει με αμπερόμετρο να τσεκάρω αν έχει πχ τα 7Α?
    Δεν ισχύει αυτό. Η μπαταρία δεν "έχει 7Α" (A=Ampere = ένταση ρεύματος) ώστε να τα μετρήσεις με αμπερόμετρο, έχει χωρητικότητα 7Ah, δηλαδή μπορείνα δώσει (από πλήρη φόρτιση) 7Α για μία ώρα, ή 1Α για 7 ώρες, και πάει λέγοντας. Αυτό μπορείς να το "μετρήσεις" με παρακολούθηση (πόση ώρα μπορεί να δίνει Χ ρεύμα, εφόσον ξέρεις το ρεύμα).
    Η μπαταρία (μολύβδου) δεν έχει σταθερή χωρητικότητα στη διάρκεια της ζωής της, τα 7Ah είναι η ονομαστική χωρητικότητα, και με την πάροδο του χρόνου φθίνει.
    Για να καταλάβεις αν είναι εντάξει η μπαταρία, μία ένδειξη είναι να μετρήσεις το ρεύμα φόρτισης, όταν η τάση της είναι μεταξύ 12V και 12.5V. Αν δεις ένα ρεύμα της τάξης των 0.7Α (για 7Ah μπαταρία) ή παραπάνω, η μπαταρία είναι εντάξει. Αν δεις πολύ μικρότερο, ή και καθόλου ρεύμα, οι πόλοι έχουν "ανοίξει" και η μπαταρία έχει χαλάσει.
    Αλλη ένδειξη είναι να παρακολουθείς την τάση καθώς φορτίζει. Σε πλήρη φόρτιση, θα πρέπει να φτάσει τα 13.5V, αν είναι εντάξει. Αν ζορίζεται να φτάσει τα 12.6V και μετά εκφορτίζεται αμέσως μόλις πάρει φορτίο, έχει χαλάσει. Αν δεν φτάνει με τίποτα τα 12.6V, επίσης έχει χαλάσει.
    Αν μετράς 11.5V, πιθανότατα έχει χαλάσει και δεν τη σώζει τίποτα (ούτε καν θα τραβάει ρεύμα στο φορτιστή). Υποτίθεται ότι υάρχουν ειδικοί φορτιστές που τις αναζωογονούν, αλλά και αυτοί έχουν όρια.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. [CD Player] φορητο CD δεν δουλεύει
    από apollonicas στο forum Ραδιόφωνο & CD Player
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-09-14, 17:24
  2. [Άλλη] Δεν δουλεύει το πλυντήριο
    από apilot στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-02-14, 17:43
  3. [Οθόνη LG] Δεν δουλεύει το Backlight
    από olorin στο forum Οθόνη Η/Υ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-01-14, 15:15
  4. [Οθόνη LG] Δεν δουλεύει καθόλου - LG1752S
    από manos_3 στο forum Οθόνη Η/Υ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-09-13, 14:14
  5. Δεν δουλεύει η συντήρηση
    από Inferno στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-10-11, 18:54

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας