Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: siwamat 3101

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    Ελευσίνα
    Μηνύματα
    25

    Προεπιλογή

    Να επαναλαβω....Το πλυντηριο γυριζει {δουλευει} κανονικα στην πλυση. Δεν εκτελει ομως στιψιμο.Πολυμετρο υπαρχει και το μοτερ εχει 6 καλωδια. Τι πρεπει να μετρησω?

  2. #2
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    981

    Προεπιλογή

    από τη στιγμή που το μοτέρ γυρίζει στην πλύση , θα πρέπει να κοιτούσες τον πιεσοστάτη , αν κάνει επαναφορά

    δες εδώ στο #28 από το δικό σου είναι πάλι παλαιότερα

    http://www.howtofixit.gr/forum/showt...t=67908&page=3
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    Ελευσίνα
    Μηνύματα
    25

    Προεπιλογή

    Καλημερα αγαπητε diony.Θυμαμαι με ειχες βοηθησει και παλαιοτερα....Που ειναι ο πιεσοστατης που αναφερεις και πως θα ελενγξω αν κανει επαναφορα?

  4. #4
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    981

    Προεπιλογή

    ο πιεσοστάτης είναι στο πάνω μέρος του πλυντηρίου , είναι ένα στρόγγυλο εξάρτημα
    δες εδώ στο #28 από το δικό σου είναι πάλι παλαιότερα τις φωτογραφίες

    http://www.howtofixit.gr/forum/showt...t=67908&page=3
    θα πρέπει σε θέση ηρεμίας χωρίς νερά στον κάδο να κλείνει κύκλωμα το 11 με το 12 , αφού βγάλεις τα καλώδια από τον πιεσοστάτη στον αέρα ( βάλε σημάδι)
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    Ελευσίνα
    Μηνύματα
    25

    Προεπιλογή

    Ευχαριστω πολυ. Θα το ελενγξω αυριο και θα σε ενημερωσω.

  6. #6
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    981

    Προεπιλογή

    πολλές φορές πιάνει πουρί το άκρο που βγαίνει από τον κάδο , στο δικό σου πρέπει να είναι ένα ημιδιάφανο πλαστικό , και μετά συνεχίζει με ψιλό σωληνάκι μέχρι τον πιεσοστάτη

    λόγω του πουριού αργεί να κάνει επαναφορά ο πιεσοστάτης
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  7. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Feb 2012
    Περιοχή
    Ελευσίνα
    Μηνύματα
    25

    Προεπιλογή

    Εδω ειμαστε πολι...Τσεκαρα οτι μου ειπες και το 11 κλεινει κανονικα κυκλωμα με το 12. Ο πιεσοστατης δειχνει να λειτουργει κανονικα. Καμια αλλη ιδεα?

Παρόμοια Θέματα

  1. [Siemens] shimens siwamat 3101. Δεν στιβει.
    από Γιώργος1956 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-04-18, 16:33
  2. [Siemens] siemens siwamat 3101
    από liakosnet στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-12-15, 23:24
  3. [Siemens] siwamat c8
    από george6680 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-09-14, 21:26
  4. [Siemens] Siwamat C8
    από theosotir στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-09-12, 13:49
  5. SIEMENS SIWAMAT XL 540
    από nikolaras στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-02-12, 20:24

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας