Να επαναλαβω....Το πλυντηριο γυριζει {δουλευει} κανονικα στην πλυση. Δεν εκτελει ομως στιψιμο.Πολυμετρο υπαρχει και το μοτερ εχει 6 καλωδια. Τι πρεπει να μετρησω?
Να επαναλαβω....Το πλυντηριο γυριζει {δουλευει} κανονικα στην πλυση. Δεν εκτελει ομως στιψιμο.Πολυμετρο υπαρχει και το μοτερ εχει 6 καλωδια. Τι πρεπει να μετρησω?
από τη στιγμή που το μοτέρ γυρίζει στην πλύση , θα πρέπει να κοιτούσες τον πιεσοστάτη , αν κάνει επαναφορά
δες εδώ στο #28 από το δικό σου είναι πάλι παλαιότερα
http://www.howtofixit.gr/forum/showt...t=67908&page=3
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Καλημερα αγαπητε diony.Θυμαμαι με ειχες βοηθησει και παλαιοτερα....Που ειναι ο πιεσοστατης που αναφερεις και πως θα ελενγξω αν κανει επαναφορα?
ο πιεσοστάτης είναι στο πάνω μέρος του πλυντηρίου , είναι ένα στρόγγυλο εξάρτημα
δες εδώ στο #28 από το δικό σου είναι πάλι παλαιότερα τις φωτογραφίες
http://www.howtofixit.gr/forum/showt...t=67908&page=3
θα πρέπει σε θέση ηρεμίας χωρίς νερά στον κάδο να κλείνει κύκλωμα το 11 με το 12 , αφού βγάλεις τα καλώδια από τον πιεσοστάτη στον αέρα ( βάλε σημάδι)
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Ευχαριστω πολυ. Θα το ελενγξω αυριο και θα σε ενημερωσω.
πολλές φορές πιάνει πουρί το άκρο που βγαίνει από τον κάδο , στο δικό σου πρέπει να είναι ένα ημιδιάφανο πλαστικό , και μετά συνεχίζει με ψιλό σωληνάκι μέχρι τον πιεσοστάτη
λόγω του πουριού αργεί να κάνει επαναφορά ο πιεσοστάτης
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Εδω ειμαστε πολι...Τσεκαρα οτι μου ειπες και το 11 κλεινει κανονικα κυκλωμα με το 12. Ο πιεσοστατης δειχνει να λειτουργει κανονικα. Καμια αλλη ιδεα?