Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #15

    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Sep 2016
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    161

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις δίκιο για την "προσωπική ικανοποίηση" και δεν το βλέπω να εφαρμόζεται από επαγγελματίες τεχνικούς γιατί ίσως τους επιβληθούν κυρώσεις ακόμη και να θέλουν να ασχοληθούν.
    Προσωπικά εγώ θα το έκανα για ιδίου όφελος και μετά από πάρα πολλές δοκιμές (π.χ σε εργαστήριο ) .
    Εσύ ασχολήθηκες με αυτό και απέτυχες , εγώ ποτέ δεν θα το έκανα με τον τρόπο που υπονοείς ότι το έκανες (π.χ. απλή κόλα εσωτερικά , που σε καμιά περίπτωση δεν λειτουργεί ως κόλα , αλλά μόνο ως στεγανωτικό , την αποτυχία την είχα δεδομένη και όπως το εξήγησα πιο πάνω ).
    Σίγουρα θα γνωρίζεις ότι από την πλευρά που είναι το λάστιχο πόρτας (αν ανοίξεις από εκεί για να βγάλεις το τύμπανο και τυχαίνει να έχει ευνοϊκά στα σημεία που πιάνουν τα εμπρόσθια αντίβαρα ) , γνωρίζεις επίσης ότι εκεί οι πιέσεις / καταπονήσεις είναι 10 φορές πολύ λιγότερες από οποιαδήποτε άλλο σημείο . Αυτό θα οδηγούσε σε μεγάλη επιτυχία .
    Πάνε 3-4 χρόνια που το δοκίμασα. Στο πρώτο που "έκοψα" ήταν φανερή η πλαστική σύνδεση των δύο κομματιών και μάλιστα είχε υποδοχές για βίδες. Άπειρη υπομονή και 25 ώρες αργότερα είχε μπει στη θέση του με κόλλα για αυτοκίνητα και ανοξείδωτες βίδες. Δούλεψε μερικές φορές και μετά άρχισε να στάζει. Ο πελάτης το πήγε σε άλλο "μάστορα" που το έλυσε ξανά και του έβαλε άλλο στεγανωτικό υλικό. Μετά από μερικές φορές πάλι τα ίδια και ο πελάτης το πέταξε.

    Στο επόμενο και τελευταίο δεν υπήρχε πρόβλεψη για βίδες - πάλι έγινε πολύ προσεκτική δουλειά στην αποκόλληση των κομματιών και ανοίχτηκαν τρύπες στο χειλάκι για να μπουν βίδες. Όταν αποχωρίστηκαν τα κομμάτια ήταν φανερή η αποτυχία της εργασίας. Δεν υπήρχε αρκετός χώρος για να μπει υλικό στεγάνωσης. Ναι μεν υπήρχε χειλάκι αλλά δεν ήταν στεφάνι, γύρο από τον κάδο. Σε πολλά σημεία ήταν δύο φλίδες λεπτές περίπου 2 χιλιοστά - δεν υπήρχε τρόπος αυτό να στεγανοποιηθεί αρκετά. Παρόλα αυτά έγινα πολλές προσπάθειες και τοποθετήθηκε και εξωτερικά μπόλικο υλικό. Το αφήσαμε να στεγνώσει πάνω από 5 μέρες και η πρώτη δοκιμή πήγε καλά. Όμως την δεύτερη φορά - μετά από πλύσιμο 90 βαθμών άνοιξε και έτρεχε.

    Αν υπολογίσεις το κόστος εργασίας και υλικών, ακόμα και μετά από απόκτηση πείρας δεν αξίζει για εμένα να το ξαναπροσπαθήσω.

    Η ιδέα να ανοιχτεί από μπροστά ακούγεται ιδανική αλλά πολύ φοβάμαι ότι τα αντίβαρα που σχεδόν πάντα είναι εκεί θα δυσκολέψουν την κατάσταση του σφραγίσματος. Για επαγγελματική εργασία δεν το ξανακάνω. Είδα και ανάλογες δουλειές από συναδέλφους και απλά αποχωρώ ενημερώνοντας κατάλληλα τον πελάτη.

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον GeorgeZ για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    BlackSmith (28-11-17)

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-08-18, 08:50
  2. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-04-15, 22:57
  3. [Pitsos] Αλλαγή ρουλεμάν κάδου σε Pitsos Vario 2500
    από vismak στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-01-15, 02:14
  4. [Brandt] Αλλαγή Υποδοχέα Ρουλεμάν Πλυντηρίου Ρούχων
    από παρις στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-05-14, 22:57

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας