Παράθεση Αρχικό μήνυμα από andyferraristi Εμφάνιση μηνυμάτων
Πέτρο έχεις καταλάβει τι είναι αυτό το μαύρο υλικό που χρησιμοποίησε ο τύπος στο βίντεο ???
Δεν γνωρίζω , pvc πάντως δεν πρέπει να είναι . Αν ήθελα να ασχοληθώ θα πήγαινα σε ειδικούς αυτοκινήτων που φτιάχνουν προφυλακτήρες πλαστικούς και θα έπαιρνα γνώμες . Θα το έκανα όπως στο βίντεο όπου εκτός της 1ης ραφής με το ίδιο υλικό , θα συμπλήρωνα επίσης με το ίδιο υλικό σε λωρίδες (π.χ. από άλλο κάδο χαλασμένο με το ίδιο υλικό ) και μετά θα έβαζα επίσης το μαύρο υλικό .
Το μαύρο υλικό είναι για να πιάσει το σημείο κόλλησης σε μεγαλύτερης έκτασης επιφάνειας , και πολλαπλάσιας αντοχής , η στεγανότητα από νερά είναι παιχνιδάκι.

Δεν αξίζει να ασχοληθεί κάποιος παρά μόνο για προσωπική ικανοποίηση. Το κόστος είναι μεγαλύτερο από νέο κάδο. Και το λέω εκ πείρας. 2 φορές προσπάθησα (με διαφορετικές μάρκες) και δεν πέτυχε. Θέλει άπειρη υπομονή και ότι και να κάνεις δεν γίνεται να πετύχεις σωστή στεγανοποίηση. Μετά 2-3 φορές ανοίγει και τρέχει.
Έχεις δίκιο για την "προσωπική ικανοποίηση" και δεν το βλέπω να εφαρμόζεται από επαγγελματίες τεχνικούς γιατί ίσως τους επιβληθούν κυρώσεις ακόμη και να θέλουν να ασχοληθούν.
Προσωπικά εγώ θα το έκανα για ιδίου όφελος και μετά από πάρα πολλές δοκιμές (π.χ σε εργαστήριο ) .
Εσύ ασχολήθηκες με αυτό και απέτυχες , εγώ ποτέ δεν θα το έκανα με τον τρόπο που υπονοείς ότι το έκανες (π.χ. απλή κόλα εσωτερικά , που σε καμιά περίπτωση δεν λειτουργεί ως κόλα , αλλά μόνο ως στεγανωτικό , την αποτυχία την είχα δεδομένη και όπως το εξήγησα πιο πάνω ).
Σίγουρα θα γνωρίζεις ότι από την πλευρά που είναι το λάστιχο πόρτας (αν ανοίξεις από εκεί για να βγάλεις το τύμπανο και τυχαίνει να έχει ευνοϊκά στα σημεία που πιάνουν τα εμπρόσθια αντίβαρα ) , γνωρίζεις επίσης ότι εκεί οι πιέσεις / καταπονήσεις είναι 10 φορές πολύ λιγότερες από οποιαδήποτε άλλο σημείο . Αυτό θα οδηγούσε σε μεγάλη επιτυχία .