Θα έπρεπε όταν έκανες το bypass τεστ , εκτός του να δεις αν κάνει στύψιμο (με άδειο κάδο ) να δοκιμαστεί και γεμάτο (για να σε προλάβω σε τυχόν άσκοπη αγορά χρονοδιακόπτη) . Και έχει αδυναμία το μοτέρ να γυρίσει με δύναμη.εν το μεταξυ χθες το βραδυ που εβαλα πλυντηριο,τα εστιψε κανονικα.
Σημερα ξαναεβαλα εννοειτε με ρουχα ,αλλα τιποτα!
Οπως και ναχει ,η αλλαγη χρονοδιακοπτη ειναι μονοδρομος.
Η φισέτα προς μοτέρ και οι χρωματισμοί των καλώδιων είναι σωστή? Γιατί όσο αφορά το στύψιμο μόνο η μία φορά είναι η σωστή και έχει την πλήρη δύναμη . (είναι το καλώδιο από πυκνωτή και που συνεχίζει προς την σύνδεση με μοτέρ με την κύρια περιέλιξη των γρήγορων στροφών ) αν τα έχεις βάλει ανάποδα δεν είναι το ίδιο .
Αλλιώς μπορείς να το καταλάβεις (για την σωστή φορά στο στύψιμο) από το κάτω μέρος του κάδου όπου βγαίνει η φυσούνα προς αντλία .
Η φυσούνα έχει μια κατεύθυνση προς αντλία (μπορεί να είναι δεξιά ή αριστερά ) .
Πρέπει το κάτω μέρος του τυμπάνου που περιστρέφεται να έχει την ίδια φορά προς την κατεύθυνση της ροής της φυσούνας προς αντλία . Αν γυρίζει το τύμπανο αντίθετα της ροής της φυσούνας , τότε έχεις κάνει κάποιο λάθος .