Μελέτη, εννοείς το φίλτρο που μου προτείνει ο Γιάννης? και μετα απο αυτο φιλτρο πετρελαιου τρακτερ?
Μελέτη, εννοείς το φίλτρο που μου προτείνει ο Γιάννης? και μετα απο αυτο φιλτρο πετρελαιου τρακτερ?
Ναι το φιλτρο που γραφτηκε πιο πανω.
Εαν μπειτε στο κοπο να κανετε σωστη δουλεια , καθαριστε και το θαλαμο καυσης και ειδικα στις εξοδους καυσαεριων να βγαλετε τις "σαρπαντινες",και πλυσιμο με νερο.
Παιδευτηκα πολυ καθως ο συντηρητης δεν τα ειχε καθαρισει ποτε και αυτος ηταν και ο λογος που αλλαξα μαστορα.
Καπως αλλιως λεγονται αλλα δεν μου ερχεται το ονομα τους.
Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φοιτητής Μηχ.Πληροφορικής Τ.Ε
Λέγονται επίσημα επιβραδυντές καυσαερίων, και στην πιάτσα ελατήρια.
Πολύ κακώς ο μάστορας (λέμε τώρα) δεν τα έβγαλε ποτέ για να καθαρίσει τους φλογαυλούς (τούμπα), αυτό είναι τυπική διαδικασία σε κάθε συντήρηση. Πολύ καλώς τον άλλαξες.
Για το νερό που έριξες μέσα όμως, δεν συνιστάται, η τυπική διαδικασία είναι με ειδική τουμπόβουρτσα.
Αμφιβάλλω αν το νερό μπορεί να βγάλει την κολλημένη κάπνα (να μην πω είμαι σίγουρος ότι δεν μπορεί), συν ότι αν δεν το άφησες να στεγνώσει καλά, δυνητικά μπορεί να συντελέσει και σε διάβρωση του μετάλλου (ΟΚ τραβηγμένο, αλλά γιατί να το ρισκάρεις; ).
meletis_m (16-10-17)
Αυτοι οι επιβραδυντες καυσαεριων που βρισκονται? Καταρχην,ο δικος μου ειναι μια ατομικη μοναδα ΙΡΙΣ ιταλικος νομιζω.Παλια, εβαζα μαστορα και μου εκαθαριζε την οχανη που καιγεται η φλογα, κατι πλακες που ειναι μεσα στον λεβητα, απο μαντεμι νομιζω και τα καθαριζε με σιρματοβουρτσα ,αλαζε το μπεκ,το φιλτρο και εκαθαριζε τα μπουρια.Εχω δυο χρονια και κανω εγω αυτην την δουλεια.Ηθελα να μαθω ποιους εννοειτε επιβραδυντες καυσαεριων.
Στην περιπτωση της ατομικης μοναδας με ορθιο λεβητα, οι επιβραδυντες ειναι οι πλακες που αναφερεις. Στον κασσικο λεβητα με οροζοντιο φλογοθαλαμο, τα τουμπα ειναι επισης οριζοντια γυρω απο το φλογοθαλαμο (εκτος της κατω πλευρας) και εκει τοποθετουνται τα ελατηρια.
http://thermansi.org/wp-content/uplo...petrelaiou.png
Ευχαριστώ Νίκο,καλό βράδυ.
Στην περιπτωση μου και οι 8 ειχαν κολλησει , προφανως απο τα καυσαερια, και τη μη αφαιρεση τους τοσα χρονια
Εφαγα 3 ημερες για να τα βγαλω, αλλαχτηκαν ολα με καινουργια, και τα πιο πολλα μου εσπασαν κατα τη διαδικασια αφαιρεσης.
Περιπου 40€ ειχα δωσει για ολα μαζι.
Ακριβως με τη ιδια βουρτσα για τα τουμπο καθαριζω πλεον το λεβητα στερεων καυσιμων(ξυλου) που δουλευω πλεον, αλλα στο λεβητα πετρελαιου δεν γινοταν γιατι ηταν ηδη κολλημενοι οι
επιβραδυντές καυσαερίων.
Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη meletis_m : 16-10-17 στις 21:50
Φοιτητής Μηχ.Πληροφορικής Τ.Ε