Δωσε το enr απο το καρτελακι να δω πιο ψυγειο ειναι.
Δωσε το enr απο το καρτελακι να δω πιο ψυγειο ειναι.
Ποικιλουν οι λογοι για το προβλημα που εχεις σε αυτο το μοντελο.Χρειαζεται παρακολουθηση ωστε την ωρα που σου παρουσιαζει το προβλημα να εντοπισεις πιο εξαρτημα και για πιο λογο δεν δουλευει.Οι πιο συνηθεις υποπτοι σε αυτο το μοντελο ειναι το βεντιλατερ ανεμιστηρας.jpg και η πλακετα υσχιος πλακετα υσχιος.jpg.Συνηθως σε οτι αφορα την πλακετα οταν βγαλει βλαβη διακοπτει το ρευμα στο μοτερ η στελνει μειωμενη ταση.Θα πρεπει να γινει μετρηση την ωρα της βλαβης για να το διαπιστωσεις.Δεν ξερω τι σχεση εχεις με το ρευμα,αλλα αν δεν γνωριζεις απο επισκευες και μετρησεις υπο ταση φωναξε τεχνικο.
Σάκη ευχαριστώ, λέω να ξεκινήσω με την πλακέτα μιας και φαίνεται απλή, ο ηλεκτρολυτικός μπορεί να είναι η αιτία. Τα τρανζίστορ πιθανών να υπερθερμαίνονται και να κόβουν λίγη φρέσκια πάστα σίγουρα καλό θα τους κάνει. Το βεντιλατερ το είδα να δουλεύει.
Στ ιδιο ψυγειο τα ιδια νουμερα μου εκανε το θεμα ηταν στην πλακετα..