Δες αυτό μήπως σε βοηθήσει.
Δες αυτό μήπως σε βοηθήσει.
You only live twice.
Τελικα Αλάχθηκε το triac και δουλεύει κανονικά στην πλακετα
Η φισα που ξεκιναει απο το μοτερ και καταληγει στην πλακετα αν την παρατηρησεις εκει που κουμπωνει στην πλακετα εχει δυο λεπτες φλεβες.Αυτες οι φλεβες ειναι της ταχογενητριας,ακολουθησε το που καταληγουν και θα δεις οτι και οι δυο καταληγουν σε δυο αντιστασεις.Αν θυμαμαι καλα η μια ειναι 1kohm και η αλλη 10 kohm.Μετρησε της αντιστασεις μηπως εχουν καει.Μετρα επισης στη φυσα του μοτερ απο την πλευρα της πλακετας σε ζευγαρια για να δεις αν υπαρχει διακοπη σε καποιο ζευγαρη.Οταν μετρησεις το ζευγαρη της ταχογενητριας βαλε το πολυμετρο σου στα volt ac και γυρνα τον καδο με το χερι,θα πρεπει να σου βγαλει μια μικρη ταση της ταξης των 10 με 25 volt.Αν δεν σου τη βγαλει τοτε εχεις το θεμα που σου εγραψα στο #31.Σε καθε περιπτωση ομως πρεπει να δεις το μαγνητακη της ταχογενητριας γιατι αν εχει χαλαρωσει τοτε με το γυρισμα με το χερι μπορει να σου δωσει ταση αλλα σε πραγματικες συνθηκες πλυσης στελνει λιγοτερη ταση και εχουμε τα αποτελεσματα που περιγραφεις.