Γιατί δεν δοκιμάζεις να μετρήσεις 230 με το πολύμετρο την ώρα που ανεβαίνει η πόρτα ??? Δεν είναι προσβάσιμος ο controller ???
Γιατί δεν δοκιμάζεις να μετρήσεις 230 με το πολύμετρο την ώρα που ανεβαίνει η πόρτα ??? Δεν είναι προσβάσιμος ο controller ???
Θα ελεγα να αποσυνδεσεις τα καλωδια του μοτερ απο το 8 και το 9, και να δοκιμασεις να δωσεις ρευμα απΒ΄ευθειας στο μοτερ, φαση στο καλωδιο που συνδεεται κανονικα στο 9, και ουδετερο στο καλωδιο που συνδεεται κανονικα στο 8. Αν δουλεψει κανονικα, ξερεις οτι το μοτερ ειναι ΟΚ.
Σωστα , αλλα αμα φταιει ο διακοπτης πανω οριου παλι δεν θα σταματησει ? ( απλα βγαζουμε εκτος το οτι φταιει η πλακετα του controller ) .
Οποτε αυριο κανω την δοκιμη και βλεπουμε
![]()
Δεν πιστεύω ότι έχει σχέση αυτό που λες , γιατί αναφέρεις ότι μπορεί να σταματήσει οπουδήποτε , και μάλλον δεν είναι ο διακόπτης ορίου. Αυτό που δείχνεις πιο πάνω δεν είναι λογικά διακόπτης ορίου αλλά μάλλον διακόπτης ασφαλείας κάτι σαν θερμικό προστασίας . Λογικά αν διαπιστώνεις στην μέτρηση ότι υπάρχει η τάση αλλά ταυτόχρονα βλέπεις ότι εκείνη την στιγμή δεν κινείται το μοτέρ , τότε πιθανό να φταίει αυτός ο παραπάνω διακόπτης που δείχνεις , ή ζορίζεται κάπου και σωστά ενεργοποιείται ο διακόπτης χωρίς να σημαίνει ότι έχει βλάβη ο διακόπτης ασφαλείας .Σωστα , αλλα αμα φταιει ο διακοπτης πανω οριου παλι δεν θα σταματησει ?
FILMAN (13-03-17)
Λοιπον έδωσα ταση απευθειας στο 8 & 9 .
Εδωσα και στο 7 & 8 μετα και κατεβηκε κανονικοτατα
Το ρολο ανεβαινει κανονικοτατα .
Ειπα να κανω και μια αλλη δοκιμη
Εβαλα το καλωδιο απο το 9 στο 7 και αυτο που ηταν στο 7 το εβαλα στο 9
Εκανα δοκιμη ( με προσοχη μην φτασω στα ορια ρολου ) και ειδα οτι το προβλημα μεταφερθηκε στο κατεβασμα αυτη την φορα .
Αρα λογικα ειμαστε στην πλακετα του receiver - control .
Υπαρχει περιπτωση να ειναι απο πυκνωτη του μοτερ απο την στιγμη που με απευθειας ταση δεν σταματαει ?
Γμτ δεν μπορω να ανοιξω το κουτι να εχω προσβαση στο μοτερ πυκνωτη ..... δεν ξερω πωα να το ανοιξω σωστα
Μολις μπορεσω θα βγει η πλακετα και θα την παρω στην δουλεια να την τσεκαρω με το Huntron
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη villasgeo : 13-03-17 στις 17:26
Αντί να κάνεις όλες τις δοκιμές και τα κόλπα με τις αποσυνδέσεις των καλωδίων και τις μετρήσεις τάσεως από δω κι από κει, μπορούσες πολύ απλά να δεις αν η πλακέτα του δέκτη έχει ρελέ για την τροφοδότηση του μοτέρ (που θα έχει, σιγά μην είχε triac) οπότε και ο έλεγχος αν δίνει 230V ή λιγότερα απλά είναι περιττός
Από την αρχή σου είπα να κοιτάξεις τον πυκνωτή του μοτέρ αλλά έχεις ασχοληθεί με οτιδήποτε άλλο εκτός από αυτό
@Filman δεν μπορεσα να ανοιξω το κουτι του ρολου να δω μοτερ και πυκνωτη .
Οποτε εκανα τον ελεγχο που εκανα και απο οτι δειχνει δεν ειναι πυκνωτης/μοτερ αλλα πλακετα .
Για να φτασω στο μοτερ / πυκνωτή πως θα ανoιξω το κουτι ?
Αυτο ειναι
Συνημμένο Αρχείο 43300
Προσπαθησα με σπατουλα/κατσαβιδι να το ανοιξω απο εδω αλλα δεν μπορεσα
Συνημμένο Αρχείο 43301
Μηπως πρεπει να βγαλω τις πλαινες αυτες βιδες να φυγει το κατω πρωτα ?
Συνημμένο Αρχείο 43302Συνημμένο Αρχείο 43303
Any help ?
Θα το πάω με την φιλοσοφία στα ρολλά μιας απλής πόρτας , και δεν ξέρω αν ισχύει και εδώ . Κανονικά θα πρέπει να βγει με το κατσαβίδι από την πάνω μεριά , αλλά όχι για την κάτω με τον ίδιο τρόπο , δηλαδή η επάνω μεριά μόλις ανοίξει θα γυρίσεις το καπάκι υπό γωνία σαν να είναι πόρτα με μεντεσέδες για να ελευθερωθεί αργότερα και το κάτω.