Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη villasgeo
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Aug 2014
    Περιοχή
    Μαλακωντα Ευβοιας
    Μηνύματα
    76

    Προεπιλογή

    Με βοηθεια με το χερι το κανει ξανα .
    Περιμενω να φυγει η βροχη να το ανοιξω να δω τι γινετε μεσα .
    Λογικα το καπακι οπως ειδα ειναι πρεσαριστο και θα ανοιξει με 2 σπατουλες .
    Θελει κατι να προσεξω ?

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Α. ΑΧΑΡΝΑΙ
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Αυτό που πρέπει να κάνεις πριν ανοίξεις το κουτί του ρολού, είναι να αποσυνδέσεις από τον κοντρόλερ τα 3 καλώδια που πάνε στο μοτέρ, αφού πρώτα όμως τα μαρκάρεις τα καλώδια με βάση τα γράμματα που υπάρχουν στην πλακέτα του κοντρόλερ. Αγνοείς το 4ο καλώδιο (κίτρινο πράσινο) που είναι η γείωση. Από τα 3 καλώδια το ένα είναι το κοινό, το άλλο είναι για κατέβασμα και το τρίτο (που σε ενδιαφέρει) για το ανέβασμα. Με κατεβασμένο το ρολό, δίνεις τάση ανάμεσα στο καλώδιο κοινό του μοτέρ και στο καλώδιο για το ανέβασμα. Αν το ρολό, φτάσει μέχρι το τέρμα επάνω χωρίς διακοπές, τότε το πρόβλημά σου δεν είναι το μοτέρ αλλά ο κοντρόλερ.

    Φυσικά πρέπει να έχει υπ' όψην σου ότι για να κάνεις αυτές τις δοκιμές θα πρέπει να ασχοληθείς με τα 230V. Αν δεν έχεις την κατάλληλη εμπειρία με τα ηλεκτρολογικά, φώναξε καλύτερα έναν ηλεκτρολόγο και πες του το τι να κάνει.

  3. #3
    Το avatar του χρήστη villasgeo
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Aug 2014
    Περιοχή
    Μαλακωντα Ευβοιας
    Μηνύματα
    76

    Προεπιλογή

    Thanks for info .
    Δεν εχω προβλημα με τα 220/440 κλπ 32 χρονια ηλεκτρονικος σε πλοια ειμαι .
    Απλα δεν εχω ασχοληθει ποτε με ρολο και ηθελα να ξερω τι παιζει πριν το "σφαξω"

  4. #4
    Το avatar του χρήστη villasgeo
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Aug 2014
    Περιοχή
    Μαλακωντα Ευβοιας
    Μηνύματα
    76

    Προεπιλογή

    Μια και η βροχη συνεχιζετε και δεν μπορω να κανω κατι αλλο ανοιξα το κουτι του κοντρολερ .
    Εχει μια κλεμα που πανε ολα τα καλωδια αυτην :



    Στο 1@2 δεν εχει τιποτα .
    Στο 3 και στο 4 παει η γειωση απο τροφοδοσια και ρολο .
    Στο 5 Line απο τροφοδοσια
    Στο 6 Neutral απο τροφοδοσια .
    Στο 7 οταν κατεβαζει ρολα εχει 230v
    Στο 8 Neutral
    Στο 9 οταν ανεβαζει ρολα εχει 230v



    Για να κανω δοκιμη να δοσω ταση στο 8 & 9? πανω στην κλεμμα με jumper απο 5& 6 ή να τα βγαλω και τα 3 και να δώσω στο 8 & 9 ?'


    Συνημμένο Αρχείο 43285Συνημμένο Αρχείο 43286
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη villasgeo : 11-03-17 στις 15:35

  5. #5
    Το avatar του χρήστη andyferraristi
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας
    Εγγραφή
    Nov 2012
    Περιοχή
    Καλλιθέα - Αθήνα
    Μηνύματα
    677

    Προεπιλογή

    Γιατί δεν δοκιμάζεις να μετρήσεις 230 με το πολύμετρο την ώρα που ανεβαίνει η πόρτα ??? Δεν είναι προσβάσιμος ο controller ???

  6. #6
    Το avatar του χρήστη villasgeo
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Aug 2014
    Περιοχή
    Μαλακωντα Ευβοιας
    Μηνύματα
    76

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από andyferraristi Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί δεν δοκιμάζεις να μετρήσεις 230 με το πολύμετρο την ώρα που ανεβαίνει η πόρτα ??? Δεν είναι προσβάσιμος ο controller ???
    Τα μετραω οταν ανεβαινει και μολις σταματησει (ειπαμε τυχαια οπου ναναι) δεν τα εχω , αλλα μαλλον εκανα μαλακια γιατι μετραγα με τον ουδετερο της κλεμας του μοτερ ( και οχι της κλεμας εισοδου της τασης (6)

  7. #7
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.603

    Προεπιλογή

    Θα ελεγα να αποσυνδεσεις τα καλωδια του μοτερ απο το 8 και το 9, και να δοκιμασεις να δωσεις ρευμα απΒ΄ευθειας στο μοτερ, φαση στο καλωδιο που συνδεεται κανονικα στο 9, και ουδετερο στο καλωδιο που συνδεεται κανονικα στο 8. Αν δουλεψει κανονικα, ξερεις οτι το μοτερ ειναι ΟΚ.

  8. #8
    Το avatar του χρήστη villasgeo
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Aug 2014
    Περιοχή
    Μαλακωντα Ευβοιας
    Μηνύματα
    76

    Προεπιλογή

    Λοιπον έδωσα ταση απευθειας στο 8 & 9 .
    Εδωσα και στο 7 & 8 μετα και κατεβηκε κανονικοτατα
    Το ρολο ανεβαινει κανονικοτατα .

    Ειπα να κανω και μια αλλη δοκιμη
    Εβαλα το καλωδιο απο το 9 στο 7 και αυτο που ηταν στο 7 το εβαλα στο 9
    Εκανα δοκιμη ( με προσοχη μην φτασω στα ορια ρολου ) και ειδα οτι το προβλημα μεταφερθηκε στο κατεβασμα αυτη την φορα .
    Αρα λογικα ειμαστε στην πλακετα του receiver - control .
    Υπαρχει περιπτωση να ειναι απο πυκνωτη του μοτερ απο την στιγμη που με απευθειας ταση δεν σταματαει ?
    Γμτ δεν μπορω να ανοιξω το κουτι να εχω προσβαση στο μοτερ πυκνωτη ..... δεν ξερω πωα να το ανοιξω σωστα
    Μολις μπορεσω θα βγει η πλακετα και θα την παρω στην δουλεια να την τσεκαρω με το Huntron






    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη villasgeo : 13-03-17 στις 16:26

  9. #9

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Α. ΑΧΑΡΝΑΙ
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από andyferraristi Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί δεν δοκιμάζεις να μετρήσεις 230 με το πολύμετρο την ώρα που ανεβαίνει η πόρτα ??? Δεν είναι προσβάσιμος ο controller ???
    Και αυτό σωστό είναι, αν διαθέτεις ένα πολύμετρο. Μπορείς όση ώρα ανεβαίνει το ρολό να παρακολουθείς την τάση αν είναι συνεχώς 220 με 230V. Αν το ρολό σταματάει ενώ συνεχίζει να υπάρχει τάση, τότε θα πρέπει να επικεντρωθείς στο μοτέρ και τα παρελκόμενά του.

  10. #10
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.603

    Προεπιλογή

    Γιώργο, έχεις ένα δίκιο, ο διακόπτης ορίου δεν απομονώνενται με τον τρόπο που σου πρότεινα. Εφόσον δεν συνδέεται ξεχωριστά στην πλακέτα, παρεμβάλλεται στο καλώδιο τροφοδοσίας του μοτέρ. Αν όμως δώσεις ρεύμα εκεί που λέγαμε και το πρόβλημα παραμένει, έχεις αποκλείσει τον controller σαν αιτία του προβλήματος. Μετά, σαν επόμενο βήμα προσπαθείς να εντοπίσεις και να παρκάμψεις και το διακόπτη ορίου, για να δεις αν φταίει τελικά αυτός ή το μοτέρ.

Παρόμοια Θέματα

  1. ρολο γκαραζοπορτας δεν ανεβαινει παντα
    από swatsquadgr στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-09-16, 12:17
  2. [Τηλεόραση] thomson scenium 32'' δείχνει κοκκινο οπου ειναι μαυρο.
    από ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-06-14, 10:11
  3. [Siemens] δεν σταματα να παιρνει νερο
    από πελα στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-08-13, 10:59
  4. PITSOS ξεκινα και σταματα
    από ferozasea στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-12-12, 18:37

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας