Άρα δείχνει σαν να μην έχει δύναμη να σηκωθεί. Αν δεν υπάρχει μηχανικό πρόβλημα, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξεις είναι ο πυκνωτής λειτουργίας του μοτέρ.
Άρα δείχνει σαν να μην έχει δύναμη να σηκωθεί. Αν δεν υπάρχει μηχανικό πρόβλημα, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξεις είναι ο πυκνωτής λειτουργίας του μοτέρ.
Αν βοηθούσε το ρολό με το χέρι στο ανέβασμα, δεν θα σιγουρευόταν ότι είναι πρόβλημα μοτέρ ή πυκνωτή;
Μια άλλη λύση είναι δοκιμή με απ’ ευθείας τάση στο τύλιγμα του μοτέρ που είναι για την άνοδο.
Πθανόν να έχει χαλάσει ή να έχει βρωμιές ο διακόπτης που ορίζει το πάνω όριο όταν ανοίγει, γιαυτό και μία ανεβαίνει και άλλη όχι. Δοκίμασε να τον καθαρίσεις με contact cleaner
Με βοηθεια με το χερι το κανει ξανα .
Περιμενω να φυγει η βροχη να το ανοιξω να δω τι γινετε μεσα .
Λογικα το καπακι οπως ειδα ειναι πρεσαριστο και θα ανοιξει με 2 σπατουλες .
Θελει κατι να προσεξω ?
Αυτό που πρέπει να κάνεις πριν ανοίξεις το κουτί του ρολού, είναι να αποσυνδέσεις από τον κοντρόλερ τα 3 καλώδια που πάνε στο μοτέρ, αφού πρώτα όμως τα μαρκάρεις τα καλώδια με βάση τα γράμματα που υπάρχουν στην πλακέτα του κοντρόλερ. Αγνοείς το 4ο καλώδιο (κίτρινο πράσινο) που είναι η γείωση. Από τα 3 καλώδια το ένα είναι το κοινό, το άλλο είναι για κατέβασμα και το τρίτο (που σε ενδιαφέρει) για το ανέβασμα. Με κατεβασμένο το ρολό, δίνεις τάση ανάμεσα στο καλώδιο κοινό του μοτέρ και στο καλώδιο για το ανέβασμα. Αν το ρολό, φτάσει μέχρι το τέρμα επάνω χωρίς διακοπές, τότε το πρόβλημά σου δεν είναι το μοτέρ αλλά ο κοντρόλερ.
Φυσικά πρέπει να έχει υπ' όψην σου ότι για να κάνεις αυτές τις δοκιμές θα πρέπει να ασχοληθείς με τα 230V. Αν δεν έχεις την κατάλληλη εμπειρία με τα ηλεκτρολογικά, φώναξε καλύτερα έναν ηλεκτρολόγο και πες του το τι να κάνει.
Thanks for info .
Δεν εχω προβλημα με τα 220/440 κλπ 32 χρονια ηλεκτρονικος σε πλοια ειμαι .
Απλα δεν εχω ασχοληθει ποτε με ρολο και ηθελα να ξερω τι παιζει πριν το "σφαξω"
Μια και η βροχη συνεχιζετε και δεν μπορω να κανω κατι αλλο ανοιξα το κουτι του κοντρολερ .
Εχει μια κλεμα που πανε ολα τα καλωδια αυτην :
Στο 1@2 δεν εχει τιποτα .
Στο 3 και στο 4 παει η γειωση απο τροφοδοσια και ρολο .
Στο 5 Line απο τροφοδοσια
Στο 6 Neutral απο τροφοδοσια .
Στο 7 οταν κατεβαζει ρολα εχει 230v
Στο 8 Neutral
Στο 9 οταν ανεβαζει ρολα εχει 230v
Για να κανω δοκιμη να δοσω ταση στο 8 & 9? πανω στην κλεμμα με jumper απο 5& 6 ή να τα βγαλω και τα 3 και να δώσω στο 8 & 9 ?'
Συνημμένο Αρχείο 43285Συνημμένο Αρχείο 43286
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη villasgeo : 11-03-17 στις 15:35