Άρα το πηνίο έχει διακοπή , έλεγξε εκεί που βγαίνουν οι άκρες του αν είναι πρεσαρισμένο μήπως κόπηκε ή αν είναι κολλημένο δες για ψυχρή κόλληση του άκρου
Άρα το πηνίο έχει διακοπή , έλεγξε εκεί που βγαίνουν οι άκρες του αν είναι πρεσαρισμένο μήπως κόπηκε ή αν είναι κολλημένο δες για ψυχρή κόλληση του άκρου
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Ψυχρές κολλήσεις δεν έχει το τσέκαρα στην αρχή αλλά γενικά οι κολλήσεις του έχουν περίσσεια σολντερινη πάνω ή δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να έχουν βάλει και να φαίνεται έτσι αλλά δεν έχουν κάτι. Μπορώ να τις "φρεσκάρω" βέβαια, να μετρήσω και να ενημερώσω πάλι.
Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στη φωτογραφία από όσο μπορώ να δω δε φαίνεται να έχει αλλάξει χρώμα από υπερθέρμανση συνήθως κόβεται ένα από τα 2 άκρα , ειδικά αν μπήκε και κολλήθηκε τεντωμένο (εννοώ τα άκρα του σύρματος του πηνίου)
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Ξεκίνησα να κάνω ένα φρεσκάρισμα τις κολλήσεις έκανα του μπλέ πήγα δίπλα μετά στο κόκκινο της θερμικής και όντως στο κόκκινο της θερμικής από την μεριά του μπλέ μόλις ακούμπησα το κολλητηρι εμφανίστηκε το πηνιόσυρμα. Πραγματικά σε όλες τις επαφές έχει δυο και τρεις φόρες γυρισμένο γύρω από την επαφή και σε αυτό φτάνει τσίμα τσίμα! Το κόλλησα πάλι και πλέον και στις δυο μεριές του κόκκινου της θερμικής προς μπλε παίρνω τιμή 0.05. Όπως επίσης από μπλέ προς κόκκινο: 0.12, προς πράσινο: 0.10 και προς άσπρο: 0.7. Με την γείωση να χρησιμοποιήσω την τελευταία κλεμα που είναι κενή και να βιδώσω πάνω σε μια από τις δύο βίδες που κρατάνε το μοτέρ πάνω στο πλαστικό σασί με ένα ακόμα παξιμάδι?
Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisSma : 07-01-17 στις 00:46
Καλό είναι να βάλεις καινούριο μονοκόμματο τριπολικό καλώδιο με φις σούκο να παίρνει από πρίζα σούκο , και το κίτρινο της γείωσης να το βάλεις με περαστή βίδα , παξιμάδια ροδέλες και γκρόβερ αν βρεις σε μονοκόμματο τμήμα του σασί του απορροφητήρα , και από εκεί συνέδεσε με ένα κίτρινο αγωγό στο μεταλλικό μέρος του μοτέρ εξασφαλίζοντας έτσι και το μοτέρ , και τον διακόπτη χειρισμού του απορροφητήρα και φυσικά όλη τη συσκευή
Στο σημείο που θα βάλεις την περαστή βίδα , ξύσε καλά να φύγει η μπογιά από τη λαμαρίνα
Τελειώνοντας θα πρέπει μετρώντας με το πολύμετρο στα ωμ μεταξύ της γείωσης του φις και του μεταλλικού σασί του απορροφητήρα κ.λ.π. να μετράς 0 ωμ
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
FILMAN (11-01-17)
Ναι θα παω αύριο να πάρω δυο μέτρα καλώδιο και ένα σούκο φις.Άρα από την κλεμα βάζω και στο μοτέρ και στην λαμαρίνα και να μετράω 0 ότι δηλαδή συνδέονται σωστά όλα τα σημεία γείωσης. Όλα τα μέρη πάντως είναι πλαστικά και μάλλον για το κόστος(?) δεν έχουν βάλει γείωση. Και τα κουμπιά και το "χωνι" όπου εκεί βιδώνει το μοτέρ με την κυκλική φτερωτή και μετά όλο αυτό απλά είναι με κλιπσακια πάνω στην λαμαρίνα της υπόλοιπης συσκευής. Παρ όλα αυτά δεν δικαιολογείται η απουσία γείωσης σε κάτι που έχει να κάνε με ατμούς και λύπη! Αφού περάσω γείωση και είναι έτοιμο τότε θα το δοκιμάσω και στο ρεύμα και αν ολα καλά θα γίνει η τοποθέτηση του να ησυχάσουμε όλοι!
Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisSma : 07-01-17 στις 02:26
Τον αγωγό γείωσης αν μπορείς να τον βάλεις κατευθείαν στο σασί και από εκεί στο μοτέρ χωρίς να περάσει από κλέμα , ακόμη πιο καλά
Για να πατήσει στη βίδα ,αν δεν έχεις κλιπσάκια , γύμνωσε το 1,5-2 εκατοστά και κάνε το σα θηλιά γύρω από τη βίδα να πιάσει καλά με τη ροδέλα να το σφίγγει
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!