Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 32

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Παύλος
    Εγγραφή
    Sep 2014
    Περιοχή
    Κορωπί
    Μηνύματα
    53

    Προεπιλογή

    Θεωρώ απαραίτητο να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην σύνδεση με την παροχή εφόσον λές ότι είναι με πρίζα ,όχι σούκο, άρα χωρίς γείωση, εκτός αν είναι καμιά παλιά τριπολική.
    Είναι απαραίτητο να εξασφαλίσεις ότι το μηχάνημα είναι γειωμένο.
    Ο ηλεκτρικός πίνακας έχει ρελλέ διαρροής?

    Το ηλεκτρικό ρεύμα είναι επικίνδυνο.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη GiannisSma
    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Dec 2012
    Περιοχή
    Γιαννιτσά
    Μηνύματα
    59

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pts. Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θεωρώ απαραίτητο να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην σύνδεση με την παροχή εφόσον λές ότι είναι με πρίζα ,όχι σούκο, άρα χωρίς γείωση, εκτός αν είναι καμιά παλιά τριπολική.
    Είναι απαραίτητο να εξασφαλίσεις ότι το μηχάνημα είναι γειωμένο.
    Ο ηλεκτρικός πίνακας έχει ρελλέ διαρροής?

    Το ηλεκτρικό ρεύμα είναι επικίνδυνο.
    Επειδή γνωρίζω την επικινδυνότητα γιαυτό δεν θέλω να κάνω το οτιδήποτε ενώ είναι σε παροχή η συσκευή. Δεν είναι τριπολική και δεν υπάρχει ρελλέ διαρροής στον πίνακα.

    Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  3. #3
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Έχοντας αποσυνδεδεμένη την παροχή του αποροφητήρα από την πρίζα , και με όλους τους επιλογείς της συσκευής στο 0 (ακόμη και του φωτισμού)
    Βάλε το πολύμετρο στη θέση ωμ σε χαμηλή σκάλα , τσεκάρισε ότι λειτουργεί (αν ενώσεις τα άκρα του να σου δείχνει 0 ) , και κάνε μετρήσεις στα άκρα του μοτέρ και γράψε αποτελέσματα για κάθε ζευγάρι χρώματος που μετράς , πρέπει να έχεις παντού ενδείξεις

    Το εξάρτημα που συνδέεται με τα κόκκινα καλώδια είναι θερμική ασφάλεια και πρέπει να σου δείξει 0 στις άκρες των 2 κόκκινων καλωδίων
    Το ότι ανάβει το δοκιμαστικό στις βίδες του μοτέρ σημαίνει πως ο αποροφητήρας δεν έχει γείωση και θα πρέπει αν η βλάβη είναι επισκευάσιμη να του συνδέσεις και γείωση , αλλάζοντας το διπολικό καλώδιο παροχής με τριπολικό καλώδιο
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  4. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον diony για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    FILMAN (11-01-17)

  5. #4
    Το avatar του χρήστη GiannisSma
    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Dec 2012
    Περιοχή
    Γιαννιτσά
    Μηνύματα
    59

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από diony Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχοντας αποσυνδεδεμένη την παροχή του αποροφητήρα από την πρίζα , και με όλους τους επιλογείς της συσκευής στο 0 (ακόμη και του φωτισμού)
    Βάλε το πολύμετρο στη θέση ωμ σε χαμηλή σκάλα , τσεκάρισε ότι λειτουργεί (αν ενώσεις τα άκρα του να σου δείχνει 0 ) , και κάνε μετρήσεις στα άκρα του μοτέρ και γράψε αποτελέσματα για κάθε ζευγάρι χρώματος που μετράς , πρέπει να έχεις παντού ενδείξεις

    Το εξάρτημα που συνδέεται με τα κόκκινα καλώδια είναι θερμική ασφάλεια και πρέπει να σου δείξει 0 στις άκρες των 2 κόκκινων καλωδίων
    Το ότι ανάβει το δοκιμαστικό στις βίδες του μοτέρ σημαίνει πως ο αποροφητήρας δεν έχει γείωση και θα πρέπει αν η βλάβη είναι επισκευάσιμη να του συνδέσεις και γείωση , αλλάζοντας το διπολικό καλώδιο παροχής με τριπολικό καλώδιο
    Μέτρηση θερμικής αντίστασης:
    Άκρα κόκκινων καλωδίων: 0.00

    Μετρήσεις στις βίδες της κλεμας:
    Ουδέτερος(Μπλε-Μπλε-Γκρι)προς:
    Κόκκινο: 1
    Πράσινο: 1
    Άσπρο: 1
    Μαύρο-Ασπρο: 0.25
    Μπλέ-Κάφε: 1

    Αν τώρα έχω τους ακροδέκτες του πολύμετρου σε ουδέτερο και κόκκινο πχ και πάτησω την 1η σκάλα που είναι το κόκκινο στους διακόπτες συνεχίζω να παίρνω την τιμή 1. Χωρίς να κουνήσω ή να αλλάξω θέση στους ακροδέκτες πατήσω το κουμπί από το φως τότε η τιμή γίνεται 0.25. Το ίδιο και σε οποιοδήποτε άλλο χρώμα προς ουδέτερο με σβήστο φως αλλά ανοιχτό τον διακόπτη του αντίστοιχου χρώματος έχω 1 αν ανάψω το ψως παίρνω τιμές. Αλλά επίσης αν έχω ακροδέκτες σε ουδέτερο και κόκκινο και πατήσω με ανοιχτό τον διακόπτη στο φως και πατήσω την 2η σκάλα(πρασσινο καλώδιο) πάλι παίρνω τιμές. Και παραθέτω μια φωτογραφία για να δείτε πως ακριβώς είναι η κλεμα τώρα που μετρούσα.


    Όσο για την γείωση θα την συνδέσω πάνω σε μια από τις δυο βίδες που κρατάνε το μοτέρ και καταλήγουν στο σασί του.

    Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiannisSma : 06-01-17 στις 21:56

  6. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Ουδέτερος(Μπλε-Μπλε-Γκρι)προς:
    με βάση στο σχέδιο #11 όντως βλέπουμε Mπλε - μπλε (στην κλέμα ) αλλά σε καμιά περίπτωση δεν βλέπουμε να είναι ενωμένο μαζί με κάποιο Γκρι
    Όμως στην φωτογραφία στο #19 βλέπουμε ότι έχει Mπλε - μπλε - γκρι .
    Άντε να συννενοηθούμε τώρα

    Και με βάση το καφέ της παροχής που υποτίθεται στο σχέδιο #11 είναι ο ουδέτερος , αυτός συνδέεται με 2 άσπρα καλώδια που το ένα πάει στην λάμπα και το άλλο στο μοτέρ . Όμως στην φωτογραφία #19 βλέπουμε ότι το καφέ συνδέεται με κάποιο μπλε και μόνο αυτό ! (ενώ βάση σχέδιου θα έπρεπε να έχει 2 άσπρα που αυτά πηγαίνουν προς μοτέρ και λάμπα)

  7. #6
    Το avatar του χρήστη GiannisSma
    Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Dec 2012
    Περιοχή
    Γιαννιτσά
    Μηνύματα
    59

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    με βάση στο σχέδιο #11 όντως βλέπουμε Mπλε - μπλε (στην κλέμα ) αλλά σε καμιά περίπτωση δεν βλέπουμε να είναι ενωμένο μαζί με κάποιο Γκρι
    Όμως στην φωτογραφία στο #19 βλέπουμε ότι έχει Mπλε - μπλε - γκρι .
    Άντε να συννενοηθούμε τώρα

    Και με βάση το καφέ της παροχής που υποτίθεται στο σχέδιο #11 είναι ο ουδέτερος , αυτός συνδέεται με 2 άσπρα καλώδια που το ένα πάει στην λάμπα και το άλλο στο μοτέρ . Όμως στην φωτογραφία #19 βλέπουμε ότι το καφέ συνδέεται με κάποιο μπλε και μόνο αυτό ! (ενώ βάση σχέδιου θα έπρεπε να έχει 2 άσπρα )
    Γιαυτό δεν έβαλα το σχέδιο καν στην αρχή του ποστ επειδή και εγώ που το κοίταξα με μπέρδεψε περισσότερο και το άφησα να το δούμε το θέμα από τις υπάρχουσες συνδέσεις! Ελπίζω πάντως έτσι όπως τα γράφω και τις φωτογραφίες που έχω ανεβάσει να είναι κατανοητά. Έτσι και ο λόγος που σε κάποιο ποστ αν δεν κάνω λάθος και δεν το σκέφτηκα μόνο πρέπει να το έγραψα κιόλας είναι ότι πιστεύω ότι είναι κάτι λάθος με τις συνδέσεις.

    Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  8. #7
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Μέτρησε στα πηνία του μοτέρ μπλε με το κόκκινο της θερμικής ασφάλειας , στην ουσία το ένα από τα 2 πηνία και πες τι σου δείχνει
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

Παρόμοια Θέματα

  1. [Άλλη] Δεν δουλεύει το πλυντήριο
    από apilot στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-02-14, 17:43
  2. [Οθόνη LG] Δεν δουλεύει το Backlight
    από olorin στο forum Οθόνη Η/Υ
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-01-14, 15:15
  3. Απορροφητήρας Elica μοντέλο OM. Δεν ανάβουν τα σποτάκια!
    από Ioanna Sideri στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-02-13, 16:24
  4. Δεν δουλεύει η συντήρηση
    από Inferno στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-10-11, 18:54
  5. CELECT 28CT4755
    από vagionline στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-04-11, 12:15

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας