αφου αλλαξες κινητηρα μαλλον καποιο λαθος εχουν κανει με την συνδεσει του καλοριφερ αφου για να δουλεψει χρειαζεται το ζεστο νερο τις μηχανης που περναει απο μεσα του
να πας εκει να τους πεις να το φτιαξουν αυτοι εχουν κανει λαθος
αφου αλλαξες κινητηρα μαλλον καποιο λαθος εχουν κανει με την συνδεσει του καλοριφερ αφου για να δουλεψει χρειαζεται το ζεστο νερο τις μηχανης που περναει απο μεσα του
να πας εκει να τους πεις να το φτιαξουν αυτοι εχουν κανει λαθος
Αν το συστημα που εχει για το χειρισμο του καλοριφερ ειναι μηχανικο και οχι ηλεκτρικο τοτε θα πρεπει να δεις οταν γυριζεις τον διακοπτη απο το κρυο στο ζεστο και αντιστροφα αν η ντιζα που εχει απο μεσα γυριζει το ρουμπινετο του νερου ωστε να κυκλοφορισει το ζεστο νερο μεσα στο καλοριφερ.Ειχα φτιαξει καποτε ενα τετοιο προβλημα σε ενα punto του 95 και το προβλημα ηταν στο σημειο που ενωνεται η ντιζα με το ρουμπινετο.Ειχε σπασει και δεν μετεφερε η ντιζα την κινηση στο ρουμπινετο με αποτελεσμα να μην ερχεται ζεστο νερο μεσα στο καλοριφερ
Οταν το ανοιγεις βγαζει εστω και για λιγο καπως ζεστο;
Ρωταω γιατι αν συμβαινει αυτο ειναι βουλωμενο το ψυγειο του καλοριφερ.