Αν το μοτερ δουλευει ασταματητα χωρις παυσεις και δεν αποδιδει τοτε το προβλημα ειναι ψυκτηκο,δηλαδη χαμηλη συμπιεση μοτερ-απωλεια υγρων.Αν κανει παυσεις τοτε το προβλημα ειναι στον θερμοστατη
Αν το μοτερ δουλευει ασταματητα χωρις παυσεις και δεν αποδιδει τοτε το προβλημα ειναι ψυκτηκο,δηλαδη χαμηλη συμπιεση μοτερ-απωλεια υγρων.Αν κανει παυσεις τοτε το προβλημα ειναι στον θερμοστατη
xsterg (16-11-16)
Επανερχομαι με νεωτερα.
Αφου εκλεισα ολες τις υποπτες χαραμαδες,εβαλα το θερμοστατη στο 5(εχει κλιμακα απο το 1 εως το 7),και ενα μπωλακι νερο στην καταψυξη.Μεσα σε 8 ωρες,το νερο ειχε παγωσει,ο παγος στα τοιχωματα της καταψυξης ηταν αισθητα λιγοτερος,ενω μετρησα θερμοκρασιες- 5 με -6 στην καταψυξη και γυρω στους 4 στη συντηρηση(οι θερμοκρασιες ισως ειναι προσεγγιστικες,καθως δεν εχω ειδικο θερμομετρο και χρησιμοποιω θερμομετρο τοιχου).Λογικα ειναι αρκετα καλα για τετοιο ψυγειο.
Ωστοσο,εκεινο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι το μοτερ μαλλον δουλευει συνεχομενα.Δοκιμασα να χαμηλωσω το θερμοστατη αλλα τιποτα.Παρ ολα αυτα,οταν τον βαζω στη θεση off,το μοτερ σβηνει κανονικα.Εδω να αναφερω οτι ειχα αλλαξει το θερμοστατη με μεταχειρισμενο ιδιου τυπου λογω καταστροφης του.Οποτε αναρωτιεμαι:
Υπαρχει καποιος τροπος να τον ελεγξω αν δουλευει σωστα;Τον ελεγξα με πολυμετρο προτου τον βαλω,αλλα υποθετω οτι δεν ειναι αρκετο..
Υπαρχει περιπτωση να συνδεσα αναποδα τα καλωδια;(αν και 2 καλωδια εχει ολα κι ολα,δεν πιστευω να παιζει ρολο..)
Το συρματακι-αισθητηριο του θερμοστατη,πρεπει να ερχεται σε απευθειας επαφη με το τοιχωμα της καταψυξης;Εγω το εβαλα ετσι γιατι ετσι ηταν περασμενος και ο παλιος,αλλα δεν σημαινει οτι ηταν απαραιτητα το σωστο..
Και για να εχουμε και μια ιδεα,ο θερμοστατης ειναι ιδιου τυπου με αυτον
http://www.kourlaba.gr/eshop/product...j950kkqdknip76
Αφου εκλεισα ολες τις υποπτες χαραμαδες,εβαλα το θερμοστατη στο 5(εχει κλιμακα απο το 1 εως το 7),Εκτός από τις χαραμάδες στο λάστιχο πόρτας σε μονόπορτα ψυγεία έχουν στην κατάψυξη και εσωτερικό πορτάκι με διαφράγματα (ράφι συλλογής "ταψί" νερού και αποχέτευσης + διαφράγματα πλαϊνά περιστρεφόμενα ρεγουλατόρ ρύθμισης κλαπέτα ) από κάτω από την κατάψυξη , αυτά τα διαφράγματα τα πλαϊνά να τα κλείσεις για να ενισχυθεί η θερμοκρασία της κατάψυξης και να μην πηγαίνει η περισσότερη ψύξη προς την συντήρηση. (τα διαφράγματα πλαϊνά αντίθετα τα ανοίγουμε περισσότερο όταν είναι καλοκαίρι και τα κλείνουμε τον χειμώνα)ο παγος στα τοιχωματα της καταψυξης ηταν αισθητα λιγοτερος,ενω μετρησα θερμοκρασιες- 5 με -6
Δοκίμασε το και έτσι (με κλειστά τα πλαϊνά διαφράγματα) με την επιλογή του θερμοστάτη στο 2 . Αλλά άφησε το να δουλεύει από το βράδυ μέχρι το πρωί χωρίς να ανοίξεις πόρτες . Και δες μέχρι τότε αν έχει κόψει το μοτέρ . (μην παίζεις και σκαμπανεβάζεις τις θερμοκρασίες επιλογής του θερμοστάτη).
Σωστά.Υπαρχει περιπτωση να συνδεσα αναποδα τα καλωδια;(αν και 2 καλωδια εχει ολα κι ολα,δεν πιστευω να παιζει ρολο..)
Συνήθως έχουν 2 πλαστικούς οδηγούς "σάντουιτς" και το σύρμα του θερμοστάτη μπαίνει εκεί μέσα στο "σάντουιτς" δεν ακουμπάει δηλαδή απευθείας το σύρμα στην κατάψυξη .Το συρματακι-αισθητηριο του θερμοστατη,πρεπει να ερχεται σε απευθειας επαφη με το τοιχωμα της καταψυξης;Εγω το εβαλα ετσι γιατι ετσι ηταν περασμενος και ο παλιος,αλλα δεν σημαινει οτι ηταν απαραιτητα το σωστο..
Και να ακουμπάει το σύρμα απευθείας στην κατάψυξη δεν είναι σοβαρή παράβαση αλλά ο κατασκευαστής το έχεις υπολογίσει για καλύτερα στην ανταπόκριση του θερμοστάτη με τα πλαστικά "σάντουιτς" . Για να μην αργεί να ξαναπάρει μπροστά αν το σύρμα του θερμοστάτη τυγχάνει να τοποθετηθεί εξ επαφής με την κατάψυξη (π.χ. έχει πιάσει πάγους με την απευθείας επαφή του αισθητήρα θερμοστάτη πάνω στην κατάψυξη) , οπότε θα αργήσει να ξαναξεκινήσει ή δεν θα ανταποκρίνεται σωστά στις ανάλογες θερμοκρασίες . Όμως δεν είναι εκεί το πρόβλημα σου , αλλά στο ότι η κατάψυξη σου δεν φτάνει ποτέ θερμοκρασίες τουλάχιστον -12 & -18 για να αντιδράσει ανάλογα ο θερμοστάτης.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 19-11-16 στις 08:57
To εσωτερικο πορτακι με διαφραγματα φανταζομαι οτι ειναι το συρταρακι της ''ημικαταψυξης'',οπως το ελεγαν οι παλιοτεροι..οντως εχει τετοιο κλαπετο,αλλα μονο στο πισω μερος,το οποιο και ειχα κλεισει.Και γενικα,ειχα ψαξει παρομοια θεματα στο φορουμ,οποτε ειχα κλεισει ολες τις τρυπες απο σπασμενα πλαστικα κλπ.Βεβαια το θεμα ειναι οτι δεν εχω το ψυγειο στο σπιτι ωστε να το παρακολουθω μονιμως,αλλα σε αλλο χωρο,παντως οσες φορες το εχω παρατηρησει δεν φαινεται να σταματαει.Το εβαλα στο 2 και θα δω τι θα γινει.
Κατι ακομα που παρατηρησα ειναι οτι ο θερμοστατης που εβαλα,ενω ειναι κατασκευαστικα ομοιος με αυτον της εικονας,εχει μια μικρη βιδα που προφανως κατι ρυθμιζει,βεβαια δεν τολμησα να την πειραξω για προφανεις λογους..
Παντως δεν νομιζω οτι τετοια ψυγεια μπορουν να κατεβασουν θερμοκρασιες στους-12 και στους -18..περα απο το οτι δεν διαθετουν ισως την αναλογη τεχνολογια,κατι τετοιο λογικα θα ηταν και ανεπιθυμητο..απο τη στιγμη που δεν υπαρχουν ουσιαστικα χωρισματα μεταξυ καταψυξης και συντηρησης,αν εφτανε σε τοσο χαμηλες θερμοκρασιες η καταψυξη,τα πραγματα στη συντηρηση θα γινοντουσαν κοκκαλο(θεωρω δηλαδη).Ηδη ακομα και τωρα τα πραγματα που εχω στη συντηρηση ειναι σε φυσιολογικη θερμοκρασια,αν η καταψυξη επιανε -18 λογικα θα παγωναν τα παντα..
Και για να γινω πιο σαφης,το ψυγειο ειναι παρομοιο με αυτο που φαινεται στο βιντεο
https://youtu.be/_fNy9fNbqaw
Ακουμπα το μοτέρ με το χέρι και δες αν είναι πολύ ζεστό.Αν είναι τότε όντως δουλεύει συνέχεια και δεν εχεις πρόβλημα θερμοστάτη αλλά πρόβλημα ψυκτικό γιατί εφόσον δουλεύει συνέχεια θα έπρεπε να έχεις υπερβολική ψυξη
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tipos : 19-11-16 στις 17:48
Άμα στο πασπατέψω εγώ με συνοπτικές διαδικασίες θα φτάσει και -24 στην πλευρά κατάψυξης, τότε όμως (εκείνα τα χρόνια) δεν είχαν χωριστά την κατάψυξη με την συντήρηση και γιαυτό σε αυτά τα μοντέλα βλέπεις μειωμένες αποδόσεις στην πλευρά κατάψυξης . Όμως από πλευράς συντήρησης είναι άπιαστα .
Έχει που έχει μια αδυναμία απόδοσης αλλά τα δηλωμένα παρακάτω με κάνουν λίγο να αμφιβάλω.
Μας λένε λίγο πολύ ότι η πλευρά κατάψυξης "χάνει" περισσότερο από όσο πρέπει (τα κλαπέτα που ανέφερα , καθώς αυτά τα πορτάκια με το "ταψί" από κάτω και την μη στεγανή εσωτερική πόρτα περιμετρικά της κατάψυξης , αλλά και απώλειες γύρω από το "ταψί" , δεν βοηθά την θερμοκρασία της κατάψυξης. Και την δίνει περισσότερο προς τον χώρο της συντήρησης . Και εδώ οι 4 βαθμοί στην συντήρηση είναι υπερβολική. (αν υποθέσω ότι άνοιγες και πολύ τακτικά τις πόρτες , λογικό να μην είδες ποτέ καλή απόδοση στην κατάψυξη).,ενω μετρησα θερμοκρασιες- 5 με -6 στην καταψυξη και γυρω στους 4 στη συντηρηση
Δες αν εξωτερικές σωληνώσεις του ψυγείου είναι καθαρές από σκόνες κτλ . και στο παρακάτω βίντεο που έδωσες
Σταμάτα το βίντεο ακριβώς στο 2ο λεπτό (2:00) θα δεις ότι στην κατάψυξη φαίνονται "κρύσταλλοι " πάγου που αντανακλούν (αυτή είναι η καλή ψύξη ) εσύ τι είδους πάγους έχεις στην κατάψυξη? (αν είναι χωρίς "κρυστάλλους" και έχουν την μορφή χιονιού τότε δεν είναι καλά μαντάτα , και τότε ισχύουν τα του μηνύματος #2 .) . Αν βάλεις τα δάκτυλα πάνω στα στοιχεία της κατάψυξης πρέπει να δίνουν την αίσθηση ότι κολλάνε τα δάκτυλα . (που σημαίνει καλή απόδοση) .
O παγος στην καταψυξη μου δυστυχως εχει τη μορφη χιονιου(και συγκεκριμενα μονο στο πανω μερος,η υπολοιπη ειναι καθαρη),και το μοτερ εξακολουθει να δουλευει συνεχεια..Με βαση τα οσα μου ειπατε,υποθετω πως ο προηγουμενος μαλλον το δουλευε για χρονια με κομμενα λαστιχα και σοβαρες απωλειες ψυξης,πραγμα που λογικα οδηγουσε το μοτερ να δουλευει συνεχεια.Και αυτη η συνεχης λειτουργια τελικα μαλλον το εφθειρε.Κριμα τα λεφτα που εδωσα για να παρω καινουριο λαστιχο πορτας..
Οπως και να χει παντως,σας ευχαριστω για το χρονο που αφιερωσατε.