Ναι. Γι'αυτό είχα ζητήσει φωτογραφίες της πλακέτας.
Ναι. Γι'αυτό είχα ζητήσει φωτογραφίες της πλακέτας.
Οι φωτογραφιες...
O C3 βγάζει μάτι ότι έχει παραδώσει, πιθανόν και η DZ1 που φαίνεται να έχει υπερθερμάνει την πλακέτα από κάτω της.
Πάντως η πλακέτα φαίνεται αρκετά απλή, πιθανότατα επισκευάζεται (και με χαμηλό κόστος ανταλλακτικών).
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nyannaco : 11-10-16 στις 13:13
Εμ βέβαια. Ο C3 θέλει αλλαγή, επίσης ο μεγάλος γκρι πυκνωτής που έχει γραμμένο με στυλό ένα "2" από πάνω του θέλει μέτρημα, και αν είναι πεσμένος εκτός ανοχής να αλλαχτεί και αυτός. Η ζένερ δεν θέλει αλλαγή.
klik (11-10-16)
Φίλιππε, πώς το ξέρεις για τη zener?
(δεν σε αμφισβητώ, να μάθω θέλω)
Γιατί αν είχε βραχυκυκλώσει δεν θα δούλευε τίποτα, ενώ αν είχε ανοίξει θα είχαν εκραγεί εξαρτήματα από την υψηλή τάση τροφοδοσίας με πρώτο - πρώτο τον C2. Είναι πιθανόν να έχει χαλάσει χωρίς να έχει ανοίξει ούτε να έχει βραχυκυκλώσει αλλά αυτό συμβαίνει σπάνια, και με δεδομένο ότι το πλυντήριο κάποιες φορές δούλευε δεν δίνω πιθανότητες σε αυτό το σενάριο. Το κάψιμο στην πλακέτα δεν έγινε επειδή η ζένερ υπερθερμάνθηκε λόγω βλάβης της, αλλά επειδή ζεσταινόταν λόγω της λειτουργίας της και επειδή ο κατασκευαστής βαριόταν να την τοποθετήσει ανυψωμένη από την πλακέτα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη FILMAN : 11-10-16 στις 14:44
Τι να αλλάξω πρώτα?
Πυκνωτή η αισθητήριο?
Υπαρχει περιπτωση να φταίνε και τα δυο?