Το βλέπεις καθαρά από τη δική σου πλευρά αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι. Η εταιρεία δεν θα ανακαλέσει το μοντέλο επειδή στα 6-7 χρόνια χάλασε ένας πυκνωτής ενώ εσύ ήθελες να μην χαλάσει ποτέ. Αυτό συμβαίνει με τους πυκνωτές, και όχι μόνο στα ψυγεία. Εξάλλου τον πυκνωτή δεν τον κατασκεύασε η Liebherr. Τον πήρε έτοιμο. Τώρα θα μου πεις ότι μπορούσε να κάνει κάτι για να κρατήσει περισσότερο, αν π.χ. έβαζε δυο μεγαλύτερους σε σειρά, και έτσι είναι, αλλά δεν το κάνει κανείς. Ή αν ζητούσε ποιοτικούς πυκνωτές κατά παραγγελία. Δυστυχώς ούτε στην περίπτωση αυτή είσαι καλυμμένος διότι δεν ξέρεις τελικά τί θα σου φτιάξει ο άλλος.
Το γεγονός ότι αγόρασες ακριβά το ψυγείο δεν σημαίνει ότι θα κρατήσει για μια ζωή. Η ποιότητα των υλικών και της συναρμολόγησης δεν αλλάζουν ανάλογα με την τιμή που το αγόρασες. Αν το ίδιο αυτό ψυγείο σου το είχαν χαρίσει, δεν θα ήσουνα ικανοποιημένος αν το έβαζες στην πρίζα και διαπίστωνες ότι δεν δουλεύει, έτσι δεν είναι; Ε, το αντίστροφο ισχύει τώρα που το αγόρασες ακριβά. Ύστερα πρέπει να ξέρεις ότι όταν αγοράζεις κάτι ακριβό αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι κορυφαίας ποιότητας και ότι δεν θα χαλάσει, αλλά μάλλον σημαίνει ότι, αν χαλάσει, η επισκευή του θα είναι επίσης ακριβή όπως συνέβη και με την αγορά του.




Απάντηση με παράθεση
