Να τα σπασει ειναι δυσκολο διοτι ειναι χοντρα τζαμια πλεον και λιγοτερο ευθραυστα.συμφωνω βεβαια αφου δεν γνωριζεις να βρεις καποιον σχετικο.
Τα τζαμια παντως δεν χρειαζοντσι βγαλσιμο απο την τζαμοπορτα.αφου βγουν τα πυχακια που ειναι βιδωμενα στον τοιχο (σ αυτον που μπαινει μεσα το αλουμινιο) τοτε με τη σειρα σηκωνεις ψηλα και βγαινει πατζουρι τζαμι κλπ.
Για την τζαμοπορτα πολυ φοβαμαι οτι αν ειναι με διπλα τζαμια θα βγει παρα πολυ δύσκολα και αυτο γιατι δεν εχει πιασιματα.αν ειχες βεντουζες το συζηταμε.αν τελικα καταφερεις και το βγαλεις το ξαπλωνεις και απο κατω θα βρεις τα ραουλα(ειναι ρυθμιζομενα καθ υψος αυτα,αλλα συνηθως απο το βαρος κλωτσανε)




Απάντηση με παράθεση