Πήρε έναν ο οποίος δεν έχει φυσικό κατάστημα (μάλλον δουλεύει με μπλοκάκι γυρνάει με ένα φορτηγάκι) και ασχολείται με εγκαταστάσεις δικτύων, συστήματα επίγεια και δορυφορικά, με συστήματα ασφαλείας και επισκευές υπολογιστών.
Τον πήρε τηλέφωνο και τις είπε ότι δεν γίνεται τίποτα και ότι θα σκεφτεί τι θα γίνει (Λογικά με τα χρήματα που έδωσε η κοπέλα και χωρίς απόδειξη).
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gate7 : 18-06-16 στις 12:46
Το θέμα είναι ότι παρέδωσε δουλειά χωρίς να είναι η πελάτης ευχαριστημένη. Το τι πλήρωσε δεν έχει σημασία διότι κανένας μας δεν πήγε να δει τι δουλειά έκανε ο άνθρωπος μέσα στο σπίτι της. Αλωστε ο κάθε ένας από εμάς θεωρεί για τον εαυτό του ότι θέλει.Μερικοί θεωρούν ότι είναι μοναδικοί στη δουλειά τους οπότε ζητούν και περισσότερα χρήματα αν κάνεις το λάθος να τους φωνάξεις στο σπίτι σου.Πες λοιπόν της γυναίκας αυτής, επειδή εμείς που είμαστε έξω απ το χορό ως γνωστόν πολλά τραγούδια ξέρουμε, με ευγένεια να τον πάρει τηλέφωνο και να του ζητήσει να διορθώσει το πρόβλημα, μιας και η εγκατάσταση που της έκανε ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ το σωστό αποτέλεσμα.Το αν έκοψε απόδειξη η αν δεν έκοψε δεν διορθώνει το πρόβλημα που έχει η εν λόγω κυρία αλλά δημιουργεί άλλα προβλήματα. Το Forum είναι καθαρά τεχνικό για τεχνικούς κι όχι για φοροτεχνικούς η εφοριακούς.
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.
aser (22-06-16), polism (22-06-16), vasilimertzani (21-06-16)
Πολύ σωστά τα λες. Απλά εγώ ανέφερα ότι δεν έκοψε καν απόδειξη απλά αναφορικά με τα γεγονότα. Τον πήρε μια φορά όπως ανέφερα και δεν έδειξε άμεσο ενδιαφέρον λέγοντας της δεν γίνεται τίποτα και θα το σκεφτώ. Φυσικά της είπα να τον πάρει ξανά.
Πάντως επειδή πήγα από το σπίτι της φίλης μου δεν τις άλλαξε πράγματα όπως τον ενισχυτή (είναι κιτρινωπός όπως είναι οι παλιοί γιατί καινούργιος με παλιός καταλαβαίνεται η διαφορά) και της είπε ότι τα άλλαξε όλα και ότι έκανε όλη την εγκατάσταση καινούργια.
Αν είχε κάνει όλα πραγματικά από την αρχή δεν θα είχε θέμα. Εγώ με αυτά που είδα με την μικρή μου εμπειρία κατάλαβα ότι της άλλαξε μόνο την κεραία.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gate7 : 20-06-16 στις 12:02
Στο μόνο που συμφωνώ είναι ότι πρέπει να διορθώσει το πρόβλημα.Τα υπόλοιπα δεν γίνονται,ούτε καν να πάει στη ΔΟΥ και να πει ότι δεν της έκοψε απόδειξη,αλλά δεν καταλαβαίνω την μανία σας με την απόδειξη. Δηλαδή αν σήμερα το πρωί υπάρχει αυτή η διένεξη και ο παρατρεχάμενος δεν λέω τεχνικός γιατί φαίνεται δεν ήταν τεχνικός αυτός κόψει απόδειξη διόρθωσε και το πρόβλημα αυτόματα?? Εχετε πάθει τίποτα με την κρίση και νομίζεται ότι όταν κάποιος κόψει απόδειξη γίνεται τεχνικός?? Ηταν κακή της επιλογή για εμένα ας ξεμπλέξει. Μήπως ξεχάσατε τον κάθε λογής υποτιθέμενο έμπειρο που νομίζει ότι πιάνουν τα χέρια του να βρίσκεται στις ταράτσες και να βάζει κεραίες??Θα στενοχωρηθώ αν αυτός δεν της/του έκοψε απόδειξη ή αν το σύστημα δούλεψε ή δεν δούλεψε??? Κακή επιλογή τεχνικού σημαίνει κακής ποιότητας εγκατάσταση.Ας τα βρει μονάχη της/του .
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.
Προφανώς δεν κατάλαβες τι έγραψα, ας προσπαθήσω να το εξηγήσω, εδώ πρέπει να εξηγούμε και τα ελληνικά...:
σκοπός της είναι να πάρει τα χρήματα πίσω. Είπα να αναφέρει τη ΔΟΥ ως απειλή γιατί απ' ό,τι κατάλαβα ο "τεχνικός" την έγραψε στα @@ του.
Και φυσικά, αν την ξαναγράψει να πάει.
Γιατί "δεν γίνεται να πάει στη ΔΟΥ και να πει ότι δεν της έκοψε απόδειξη";
Κι αν είχαμε "μανία με την απόδειξη", πού 'ν το κακό; (που δεν έχουμε, ενώ θα έπρεπε)
Δεν παρανόμησε ο "τεχνικός" που δεν έκοψε απόδειξη;
You only live twice.
Λοιπόν επειδή η ΔΟΥ δεν είναι ψιλικατζίδικο της γειτονιάς θα σου πω ότι μόνο οι υπεύθυνες δηλώσεις που θα υπογράψεις γι αυτό που ισχυρίζεσαι και οι ποινές που θα σου υποσχεθούν αν αποδειχτεί το αντίθετο θα σε αποτρέψουν κι όλα αυτά γιατί απλά ο λόγος σου θα είναι απέναντι στο λόγο του τεχνικού ο οποίος επίσης μπορεί να κόψει την απόδειξη και να μην σου την δώσει ακόμα και τώρα αυτήν την στιγμή και στη συνέχεια να φας και μία μύνηση. Α νομίζεις ότι σε συμφέρει πήγαινε σε ένα Δικηγόρο και κάνε αγωγή ( ξεκινάμε τα πρώτα έξοδα περίπου 300 ευρώ) .Ακου λοιπόν συμβουλή από τους ποιο παλιούς και μάθετε με ωραίο τρόπο να προσεγγίσετε αυτόν τον τεχνικό να έρθει να ολοκληρώσει την δουλειά του και μετά μην τον πάρετε ξανά τηλέφωνο. Αν αυτός είναι αλήτης τότε μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν πληρώθηκε ποτέ για ότι κι αν έκανε.Αυτό δεν νομίζω να μπορώ να στο κάνω πιο νια νια για να το καταλάβεις.Χειριστείτε όπως θέλετε την υπόθεση,δεν θα σου πω περισσότερα.Μπες στο Forum των Δικηγόρων και βάλε το θέμα σου εκεί μήπως σου δώσουν πληροφόρηση καλύτερη.
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.
Απ' όσες περιπτώσεις ξέρω που μου τις έχουν διηγηθεί ιδιοκτήτες μαγαζιών μετά από απειλές πελατών για καταγγελία, προτιμούν να κόψουν απόδειξη τελικά (ενώ αρχικά είχαν συμφωνήσει χωρίς απόδειξη) από την πιθανότητα να μπλέξουν με εφορίες και τα σχετικά.
Εδώ το μείον είναι ότι δεν υπάρχει μαγαζί...κι ότι ο πελάτης συνέναισε να μην πάρει απόδειξη, οπότε...χλωμό...
Ξέρω όμως και περίπτωση που ο καταγγέλλων μαζί με το ΣΔΟΕ τη στήσανε σε 'μάγκα' που δεν έκοβε αποδείξεις, οπότε μιλάμε για αυτόφωρο.
Οπότε ο καταγγέλλων δεν χρειάστηκε να μπλέξει πουθενά.
You only live twice.