Υπάρχει και η πιθανότητα να έχει διακοπή το πηνίο της βαλβίδας , αν και σπάνια περίπτωση
Αν έχεις πολύμετρο και ξέρεις τη λειτουργία του , κάνε του μία μέτρηση ή πήγαινε το σε κάποιον να σου το τσεκάρει ότι είναι καλό
Υπάρχει και η πιθανότητα να έχει διακοπή το πηνίο της βαλβίδας , αν και σπάνια περίπτωση
Αν έχεις πολύμετρο και ξέρεις τη λειτουργία του , κάνε του μία μέτρηση ή πήγαινε το σε κάποιον να σου το τσεκάρει ότι είναι καλό
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Ε τότε στήσε καρτέρι και μέτρα αν πρόκειται από μη τροφοδοσία (του πηνίου) ή με τροφοδοσία
Στην 1η φωτογραφία στο #8 που φαίνεται και ένα βγαλμένο καλώδιο από το πηνίο.
Έχει διαφορά να απαντήσεις στο #32 . Γιατί αν τροφοδοτηθεί το πηνίο (προσοχή 220000V ) τότε θα υποθέσουμε καμένο πηνίο η κάποιο μηχανικό κομπλάρισμα στον μηχανισμό . Αν όχι τότε το πρόβλημα βρίσκεται αλλού (π.χ. δεν δίνει εντολή από χρονοδιακόπτη? αφρούς ? κτλ)