μήπως έχεις πρόβλημα στην βαλβίδα και έχει κολλήσει?
μια λίγο ποιό απίθανη ιδέα, μήπως η ασφάλεια δουλεύει οριακά (επειδή μπορεί να έχει παλιώσει) και πέφτει στην θέρμανση?
αν και πολύ ποιο λογικό ακούγεται η κολλημένη βαλβίδα
μήπως έχεις πρόβλημα στην βαλβίδα και έχει κολλήσει?
μια λίγο ποιό απίθανη ιδέα, μήπως η ασφάλεια δουλεύει οριακά (επειδή μπορεί να έχει παλιώσει) και πέφτει στην θέρμανση?
αν και πολύ ποιο λογικό ακούγεται η κολλημένη βαλβίδα
Χαιρεται. Ευχαριστω κι εσενα που μπηκες στον κοπο να συνεισφερεις. Αυτο σκεφτηκα κι εγω, καποιου ειδους βαλβιδα πρεπει να υπαρχει στο ζεστο, η οποια δεν ανοιγει σωστα, με αποτελεσμα αυξηση πιεσης στο κυκλωμα φρεον, με αποτελεσμα υπερογκη αυξηση εργου στον συμπιεστη, που συνοδευεται απο την επικινδυνα υψηλη αυξηση των καταναλισκομενων ampere....Υπαρχει καποια τετοιου ειδους βαλβιδα; Και ενω δουλευει μια χαρα στην ψυξη, στην θερμανση κολλαει;
Αυτο με την ασφαλεια που λες δεν παιζει, ειναι μια χαρα η ασφαλεια, ειναι 16αρα (δηλαδη σηκωνει μεχρι 3700w) και πεφτει στα 25-26 ampere (δηλαδη η καταναλωση πλησιαζει τα 6000w) , δεν θα επρεπε να ζηταει τοσα ampere το κλιματιστικο, η ασφαλεια καλως πεφτει στα τοσα ampere, και πιο νωρις θα επρεπε!
Παιδιά το πρόβλημα λυθηκε.
Αιτία: υπερβολικη πληρωση φρεον.
Πιο συγκεκριμενα, ηρθε σημερα ο φιλος και διαπιστωσε οτι το μαγνητακι (ή εμβολακι νομιζω τo ανεφερε) της τετραοδης λειτουργουσε κανονικοτατα οταν το γυρνoυσα στο ζεστο. Μετρησε πιεσεις στο ζεστο και διαπιστωσε οτι οταν αρχιζαν να ανεβαινουν επικινδυνα τα amperes, ανεβαιναν επικινδυνα και οι πιεσεις στα μανομετρα, αφαιρεσε μπολικο φρεον, και το προβλημα εξαλειφθηκε. Πλεον η καταναλωση ειναι κολλημενη στα 11amperes στην θερμανση και σχεδον 10 στην ψυξη.
Υ.Γ.
Να τονισω οτι τελικα το προβλημα παρουσιαζοταν και στην ψυξη αλλα με πολυ λιγοτερη εμφαση με αποτελεσμα να μην γινεται αντιληπτο. Δηλαδη και στην ψυξη ανεβαινε η πιεση αλλα οχι τοσο ωστε να τραβαει απειρα amperes ο συμπιεστης και να ριχνει την ασφαλεια.
Ευχαριστω οσους απαντησαν.
Η πίεση αναρρόφησης --€”σε κλασικό, όχι inverter-- €”κλιματιστικό με R22 σε φουλ καλοκαίρι είναι μέχρι 70 psi, με R41O είναι μέχρι 130 psi.
Κακώς που έβαλε 410 σε μηχάνημα για 22. Αφού αποφάσισε να βάλει 410 αντί για 22 έπρεπε εκτός από ζυγαριά να χρησιμοποιήσει μανόμετρα και αμπεροτσιμπίδα για τη σωστή πλήρωση.
Έκανε πλήρωση τώρα με εξωτερική 15 βαθμούς το καλοκαίρι με εξωτερική 35 τι κατάθλιψη θα φτάσει το μηχάνημα;
Εάν δεν έχει να βάλει 22 να έρθει το καλοκαίρι να ξανακάνει έλεγχο.
ΥπΆ όψιν η απόδοση δεν είναι ίδια σε μηχάνημα για 22 να μπει 410 και υπάρχει και ένα θέμα με τα λάδια.
Ευχαριστω. Δεν τα πολυκατεχω αυτα που ανεφερες με τις πιεσεις. Τον πιεσα να βαλουμε R22 αλλα αφενος ελαβα διαβεβαιωση οτι δεν παιζει προβλημα αφετερου ελαβα απαντηση οτι ειναι πολυ δυσκολο να το βρουμε...
Το καλοκαιρακι θα του πω να ελεγξει ξανα πιεσεις, αλλωστε γειτονας ειναι.
Βεβαια τυχον προβληαμ πιεσεων θα το εχω ηδη αντιληφθει εγω γιατι οπως ανεφερε ειναι συνδεδεμενο με μετρητη ενεργειας και θα δω να ανεβαινουν τα ampere παλι.
Τι ακριβως θεμα παιζει με τα λαδια;
22αρι βρίσκεις ανετα σε αρκετα μαγαζια αλλα η τιμη του είναι πολύ μεγαλύτερη από το 410. πριν 3 χρονια που ειχα αγορασει εκανε καπου στα 21 ευρω το κιλο ενώ το 410 καπου στα 7 ευρω αν θυμαμαι καλα.
Για την ιστορια, δουλευει εξαιρετικα 3 μερες τωρα, βγαζει ζεστο αερα 45-51 βαθμους, και στην πιο μικρη ενταση ανεμιστηρα σπρωχνει καραβι (με αντιστοιχο θορυβο ασφαλως). Καταναλωση 2400-2600 watt