Χαιρετω τους φιλους,μπηκε τελικα το IGBT η δοκιμη εγινε εν κενω,οι τασεις στις αναλογες θεσεις ταχυτητας ,δλδ 1,2,3,4,5,6,7 ητανε 20,25,33,42,50,58,66v αντιστοιχα με τελικη 16 θεση η ταση στα 140v τα δε αμπερ στην εισοδο της καρτας(220) αντιστοιχα 0.5,0.7,0.85,1.1,1.25,1.45,1.65Α,με ανθρωπο επανω μετα απο 30 λεπτα λειτουργεια εβγαλε Ε-1,το μοτερ σηκωσε μεγαλη θερμοκρασια οι δε τασεις με φορτιο ητανε επιπλεον 5-7v,τα δε αμπερ τριπλασιες τιμες απο τις εν κενω αντιστοιχα.Ερωτω αν οι τασεις ειναι οι σωστες οπως και τα αμπερ,εκεινο που με προβληματιζει ειναι η μυρωδια στο μοτερ και η μεγαλη θερμοκρασια,περιμενω τα φωτα σας.Ευχαριστω (o ταπητας εχει την σωστη κυλιση)




Απάντηση με παράθεση