Υπάρχει αλλά δεν σε κόβω να μπορείς να το κάνεις. Άλλαξε την πλακέτα διότι στο καμένο τμήμα της πλακέτας πάει το C του μοτέρ με αποτέλεσμα αν αυτό είναι στον αέρα να μην δουλεύει καμιά ταχύτητα.
Υπάρχει αλλά δεν σε κόβω να μπορείς να το κάνεις. Άλλαξε την πλακέτα διότι στο καμένο τμήμα της πλακέτας πάει το C του μοτέρ με αποτέλεσμα αν αυτό είναι στον αέρα να μην δουλεύει καμιά ταχύτητα.
Χρειάζεται κολλητήρι για να βγάλεις τα καλώδια του μοτέρ από την πλακέτα και πολύμετρο με ικανότητα μέτρησης πυκνωτών για να ελέγξεις τον πυκνωτή του. Ξεκολλάς τα καλώδια του μοτέρ από την πλακέτα (άσπρο, μπλε, κόκκινο, μαύρο), και δίνεις ουδέτερο στο άσπρο και φάση στα μπλε, κόκκινο, μαύρο διαδοχικά έχοντας σε σειρά με τη φάση μια λάμπα πυρακτώσεως γύρω στα 100W για την περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Τα ασύνδετα κάθε φορά άκρα του μοτέρ προσέχεις να μην ακουμπήσουν πουθενά διότι θα έχουν τάση. Τον πυκνωτή τον ελέγχεις ανεξάρτητα με το πολύμετρο.
gponiris (31-03-16)
Filman ακολουθησα την διαδικασια ελενχου μοτερ που περιεγραψες και το μοτερ δουλευει απροβληματιστα.Σε ευχαριστω πολυ.
Επομενη κινηση η αγορα πληκτροδιακοπτη.Υποθετω οτι απλα αντιγραφω τις κολλησεις ξεκολλωντας απο τον παλιο τα καλωδια και κολλωντας στον καινουριο.