Παναγιώτη περίμενε , προσωπικά θεωρώ ότι όπως κατανόησες τις εξηγήσεις του Filman στους τριφασικούς κινητήρες .(που εκείνα είχαν την δυνατότητα στρεφόμενου μαγνητικού πεδίου)
Τώρα θέλω να τα πάρουμε με μια σειρά γιαυτό διάβασε το παρακάτω Link (πάμε σε άλλη κατηγορία σε μονοφασικούς κινητήρες όπου εκεί δηλώνεται ότι με το μονοφασικό δεν μπορούμε παρομοίως να έχουμε σε ίδιου τύπου κινητήρες , στρεφόμενο μαγνητικό πεδίο ) αλλά Η ιστορία και συμπτωματικά έχει δείξει ότι αυτό επιτυγχάνεται και στο μονοφασικό με άλλους τρόπους όπως εξηγεί το Link) .
http://eclass.sch.gr/modules/documen...%20285-320.pdf
Αφού κατανοήσεις και το παραπάνω , πλέον είμαστε έτοιμοι να περάσουμε και στην κατηγορία "σύγχρονοι κινητήρες "
Όταν πλέον θα τα έχεις τυπώσει όλα τα παραπάνω σωστά , δεν θα υπάρχει περίπτωση στην συνέχεια να μπερδεύεις το ένα με το άλλο. (θα απαντηθεί φυσικά το #35 αλλά αργότερα )
Πέρα από όσα λέει το Link .
Αυτό αναφέρεται και στα μοτέρ πλυντηρίου (και σε αυτό αναφερόμουν "επαγωγικά" ) και είναι ασύγχρονα .
Τα δε ασύγχρονα (του μοτέρ πλυντηρίου ) από όσο έχω καταλάβει έχουν τύλιγμα για αργές στροφές και τύλιγμα για τις γρήγορες στροφές .
Με την παρουσία βοηθητικού τυλίγματος (είτε στις αργές είτε στις γρήγορες στροφές )
Ο δε ρότορας / δρομέας ? επίσης με δυναμοελάσματα δεν έχει τυλίγματα και στον ρότορα , μόνο στον στάτη (όπως περίπου και του τριφασικού κινητήρα).
Σε αυτά τα μοτέρ ειδικά στο στύψιμο για ένα πλυντήριο ρούχων π.χ. δεν μπορούσες να έχεις ελεγχόμενες στροφές . Του έδινες ρεύμα στις αργές στροφές και γυρνούσε σταθερά στις αργές στροφές
Του έδινες ρεύμα στο τύλιγμα για τις γρήγορες στροφές και "όποιον πάρει ο χάρος" δεν ελέγχονταν περιστροφικά.