Είχα δει και κάποια hitachi και LG που μου άρεσαν αλλά δεν άλλαζε η φορά στην πόρτα. Εκεί που θα πάει μόνο από δεξιά γίνεται να ανοίγει.
Τοποθέτησε το ανάποδα με την μηχανή επάνω για να ανοίγει από αριστερά
Απλά δεν το παίρνεις μέχρι να καταλάβουν τα "ζόμπι" γιατί δεν πουλιούνται.

Νομίζω όμως κανένας τεχνικός ή πωλητής οποιαδήποτε λευκής συσκευής μπορεί να στο αξιολογήσει . για να σου πει "πάρε αυτό είναι καλό" . Αυτά φαίνονται από αξιολογήσεις χρηστών και μετά από κάποια χρόνια λειτουργίας (π.χ. το ψυγείο σου GE που έβγαλες 20 ετία χωρίς σοβαρά και ενδιάμεσα προβλήματα) Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι και οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της GE πάρεις θα έχει τα ίδια αποτελέσματα .). Με την μόνη μικρή διαφορά ότι ο τεχνικός θα σου πει λίγο πιο εύστοχα πράγματα σε σχέση με τους απλούς χρήστες .

Προσωπικά έχω καταλάβει ότι σε όλα τα μοντέλα και κατά καιρούς "φροντίζουν" να μην είναι όλα τέλεια σε κάθε μοντέλο . Αυτές οι μάρκες που είναι σε όλα "τέλειες" είναι πολύ δυσεύρετες και σπάνιες .

Θα σου πω λίγα πράγματα από την ιστορία π.χ. της Pitsos αλλά και της Izola .
Τα παλιά ψυγεία της Pitsos (δεκαετία 80-90?) (εκείνα που ήταν μονόπορτα αλλά είχαν ξεχωριστό πορτάκι κατάψυξης εσωτερικά ) είχαν κατά κόρον προβλήματα στην σωλήνα κατάψυξης που είναι από αλουμίνιο και είχαν μια απλή εξωτερική βαφή, και συγκεκριμένα στην σωλήνα επιστροφής προς το μοτέρ (τρυπούσαν από οξείδωση).
Αυτήν την σωλήνα την περνούσαν μέσα από τα τοιχώματα (γυμνές σωλήνες χωρίς μόνωση) και λίγο πίσω από την πόρτα μέσα από κάποια πλαστικά καλύμματα .και έβγαινε από κάτω από την πόρτα προτού πάρει κατεύθυνση προς το μοτέρ .

Ακριβώς σε εκείνο το σημείο τρυπούσαν στην στροφή που έβγαινε για να κατευθυνθεί προς το μοτέρ . Σε εκείνη την στροφή υπήρχε ένα "λάκκωμα " και πράγματι ο κατασκευαστής του . επειδή είχε καταλάβει ότι σε εκείνο το λακουβάκι υπήρχε πιθανότητα να συγκεντρώσει νερά (π.χ. από καθαρισμό / απόψυξη ψυγείου) και που θα μπορούσαν να περάσουν νερά μέσα από τα πλαστικά καλύμματα . Έβαλαν για να προστατέψουν την αλουμινένια σωλήνα απλή ταινία (ηλεκτρολογική ταινία που βάζουμε στα καλώδια ) για να την προστατέψουν.

¶ρα το ήξεραν ότι εκείνο το σημείο "πάσχει" επειδή και σωστά σκέφτηκαν να βάλουν έστω κάποια μόνωση (με την ταπεινή ταινία ) για τα όποια πιθανά νερά θα συγκεντρωθούν εκεί . Όμως σε κάποια από τα ίδια ψυγεία , αυτή η ταινία στο περιτύλιγμα γύρω από την σωλήνα ήταν ελλιπής . Με αποτέλεσμα εκείνα τα χρόνια ενώ ήταν καλά ψυγεία και άλλα κρατούσαν για πολλά χρόνια . Τα δε άλλα μισά (επαναλαμβάνω της ίδιας μάρκας) τρυπούσαν οι σωλήνες τους .

Θέλω να πω με αυτό , ότι ο κατασκευαστής γνώριζε ότι το να φέρουν την σωλήνα κάτω από την πόρτα ήταν ένα αδύνατο σημείο . Ενώ πολύ απλά θα μπορούσαν να περάσουν αυτήν την σωλήνα από πίσω από τα τοιχώματα του ψυγείου χωρίς να υπάρχει ο φόβος για πιθανά νερά και πιθανές οξειδώσεις της σωλήνας . Όπως άλλωστε το έβλεπαν και για άλλες μάρκες ότι αυτοί περνούσαν τις σωλήνες πίσω από τα τοιχώματα . Αλλά η Πίτσος δεν το έκανε ποτέ τουλάχιστον ως διόρθωση.

Τώρα πλέον αυτά τα έχουν κάπως διορθώσει (τα περί διαβρωμένων και τρύπιων σωλήνων) αλλά βρήκαν το επόμενο "χόμπυ" τους στο να καίγονται πλακέτες / να μπλοκάρουν τα "περίφημα" No frost . Οπότε το αγαπημένο τους "χόμπυ" συνεχίζεται σε "άλλο γήπεδο".
H δε Izola (παλιά μοντέλα) είχε κάνει μια πολύ καλή προσπάθεια να έχει σύστημα αυτόματης απόψυξης (No frost) με αναστροφή του κύκλου ψύξης . και θα μπορούσε να το αξιοποιήσει στο έπακρο . (αυτό το πέτυχε χωρίς πλακέτες/αντιστάσεις / ανεμιστήρες κτλ ) Τελικά το κατάργησαν και όχι μόνο αυτό . αλλά σαν προδότες αφανίστηκαν από την Ελλάδα.
Στα δε πλυντήρια ρούχων της Izola (Τα παλιά ) είχαν πλυντήρια που κάθε τόσο έσπαζαν οι βάσεις των αμορτισέρ του κάδου (τα οποία ήταν με φερμουιτ ) η βάση ήταν μια απλή γωνία σιδερένια "ταφ" και εκεί βιδώνονταν τα φερμουιτ . Ενώ από την αρχή γνωρίζανε ότι αυτά έχουν πρόβλημα και σπάζουν εύκολα . Για πολλά χρόνια και αργότερα κυκλοφορούσε αυτό το μοντέλο (αλλά και νεότερο ) με τις ίδιες βάσεις τις σιδερένιες , χωρίς καν να προσπαθήσουν για κάτι πιο αξιόπιστο.
Το ίδιο και στα λάστιχα πόρτας και του κάδου που αυτά τρυπούσαν κάθε εξάμηνο και ο τζίρος τους τότε μόνο από τα λάστιχα ήταν ασχολίαστος .

Το ίδιο με της Izola ίσχυε και για τα πλυντήρια Pitsos (της εποχής )
Η Pitsos (στα παλιά πλυντήρια) είχε σχετικά αξιόπιστους μηχανικούς εγκεφάλους που δεν χαλούσαν ποτέ , επίσης και στα λάστιχα . Αργότερα σε κάποια νεότερα μοντέλα (εννοώ πάλι της παλιάς εποχής 80-90) έβαλε χειρότερους μηχανικούς εγκεφάλους από τους 1ους .
Αλλά ήταν η 1η φορά που χρησιμοποίησε ανοξείδωτους κάδους !!!!! (βλέπετε την ασάφεια ?) και το συνεχιζόμενο "χόμπυ" τους?

Τώρα πλέον η εταιρία είναι υπό "επιτήρηση" καθώς μας παρουσιάζονται ως το "τρίπτυχο" ... Siemens - Bosch - Pitsos . Το τι συσκευή μπορεί να είναι ειδικά η 3η ειλικρινά έχω χάσει την μπάλα .
Συγνώμη για το μακροσκελές του κειμένου , αλλά δεν γινόταν να μην τα πω κατά γράμμα και αλήθειες.