όχινα βγαλω το πλαστικο των ρουλμαν κ να βαλω λιγο γρασσο
Ναιαν εβαζα καινουργιο ελατηριο στην παλια τσιμουχα ειναι εντελως λαθος;
Δεν το γνωρίζω , αν ήταν στις παλιές μπακατέλες που δεν είχαν πολλές στροφές στυψίματος θα σου έλεγα να την βάλεις . Αυτή η διαφορά εννοείται κάπως πιο σφικτό και με τόσες στροφές μπορεί να ανάψει η τσιμούχα στα σημεία τριβής. Θα προτιμούσα την γνήσια .Αν εβαζα τσιμουχα 37μμ αντι για 37.4 ή
Βάλε γράσο στο εσωτερικό της φωλιάς του κάδου και από τις 2 πλευρές ,και με μια κατάλληλη σωλήνα (μην χτυπάς πάνω στα ρουλεμάν απευθείας αλλά ούτε και στα καλύμματα των ρουλεμάν) και στην τοποθέτηση της τσιμούχας μην χτυπάς πολύ δυνατά θα το βάλεις με μέτρια χτυπήματα μέχρι να τερματίσει στο ρουλεμάν ή στην θέση που ήταν αρχικά. + γράσο μέσα στην τσιμούχα και στο ελατήριο.Τα ρουλεμαν αν τα βαλω στην καταψυξη θα μπουν πιο ευκολα ;
Το επόμενο βήμα είναι να περάσεις και το τύμπανο με τον άξονα . Βάλε γράσο και στο δακτυλίδι του άξονα.
Επειδή όμως προς τον τερματισμό θα σε παρεμποδίσει (και έτσι πρέπει ) βάζεις το παλιό ρουλεμάν (ή μεγαλύτερο ρουλεμάν κατά προτίμηση) στην τελική έξοδο του άξονα για την θέση της τροχαλίας + την χρήση κάποιας ροδέλας και της βίδας που ασφαλίζει την τροχαλία . Και σου χρησιμεύει σαν ένα είδος εξολκέα για να τερματίσει ο άξονας μέχρι την τελική θέση , και τέλος βιδώνεις κανονικά και την τροχαλία .




Απάντηση με παράθεση