Αυτα ειναι τα ρουλεμαν κ η τσιμουχα που θα βαλω κοστος 21€. Τα ρουλεμαν αν τα βαλω στην καταψυξη θα μπουν πιο ευκολα ;να βγαλω το πλαστικο των ρουλμαν κ να βαλω λιγο γρασσο κ το ξανακουμπωνω μετα; Αν εβαζα τσιμουχα 37μμ αντι για 37.4 ή αν εβαζα καινουργιο ελατηριο στην παλια τσιμουχα ειναι εντελως λαθος; Το μεγαλο λαστιχο του καδου να το αντικαταστησω , ειναι σε καλη κατασταση , να το αφησω κ να προσθεσω λιγη μαστιχη σιλικονης (στεγανωτικο);Μαλλον κουρασα λιγο.
όχινα βγαλω το πλαστικο των ρουλμαν κ να βαλω λιγο γρασσο
Ναιαν εβαζα καινουργιο ελατηριο στην παλια τσιμουχα ειναι εντελως λαθος;
Δεν το γνωρίζω , αν ήταν στις παλιές μπακατέλες που δεν είχαν πολλές στροφές στυψίματος θα σου έλεγα να την βάλεις . Αυτή η διαφορά εννοείται κάπως πιο σφικτό και με τόσες στροφές μπορεί να ανάψει η τσιμούχα στα σημεία τριβής. Θα προτιμούσα την γνήσια .Αν εβαζα τσιμουχα 37μμ αντι για 37.4 ή
Βάλε γράσο στο εσωτερικό της φωλιάς του κάδου και από τις 2 πλευρές ,και με μια κατάλληλη σωλήνα (μην χτυπάς πάνω στα ρουλεμάν απευθείας αλλά ούτε και στα καλύμματα των ρουλεμάν) και στην τοποθέτηση της τσιμούχας μην χτυπάς πολύ δυνατά θα το βάλεις με μέτρια χτυπήματα μέχρι να τερματίσει στο ρουλεμάν ή στην θέση που ήταν αρχικά. + γράσο μέσα στην τσιμούχα και στο ελατήριο.Τα ρουλεμαν αν τα βαλω στην καταψυξη θα μπουν πιο ευκολα ;
Το επόμενο βήμα είναι να περάσεις και το τύμπανο με τον άξονα . Βάλε γράσο και στο δακτυλίδι του άξονα.
Επειδή όμως προς τον τερματισμό θα σε παρεμποδίσει (και έτσι πρέπει ) βάζεις το παλιό ρουλεμάν (ή μεγαλύτερο ρουλεμάν κατά προτίμηση) στην τελική έξοδο του άξονα για την θέση της τροχαλίας + την χρήση κάποιας ροδέλας και της βίδας που ασφαλίζει την τροχαλία . Και σου χρησιμεύει σαν ένα είδος εξολκέα για να τερματίσει ο άξονας μέχρι την τελική θέση , και τέλος βιδώνεις κανονικά και την τροχαλία .
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 22-01-16 στις 14:23
ΣΚΛΗΚΟΣ (22-01-16)
Ναι και να στο θέσω πιο απλά .
Εσύ το τύμπανο όταν το βάλεις να περάσει ο άξονας προς την φωλιά του ρουλεμάν (και εδώ έχουμε τον μισό κάδο δηλαδή) αναγκαστικά δεν μπορείς να χτυπάς στο εσωτερικό του τυμπάνου για να σπρώξεις πλήρως τον άξονα και να καθίσουν πλήρως ο άξονας μέχρι το τέρμα των ρουλεμάν .
Αν χτυπήσεις από μέσα του τυμπάνου για να τα σπρώξεις θα καταστρέψεις το εσωτερικό του τυμπάνου .
Επομένως με το λίγο που εξέχει ήδη ο άξονας από το πίσω και εξωτερικό ρουλεμάν θα πρέπει να το τραβήξεις με κάτι για να τερματίσει .
Εξολκέας δεν μπαίνει και δεν έχει σημεία να πιάσεις από κάπου τον άξονα για να τον τραβήξεις έξω . Ούτε και η τροχαλία θα μπορέσει να σε βοηθήσει για να τραβηχτεί (αν και καμιά φορά γίνεται και έτσι)
Οπότε βάζεις το παλιό ρουλεμάν ή χοντρότερο πάνω από το πίσω/εξωτερικό ρουλεμάν . καπακώνεις με μια ροδέλα και περνάς την βίδα στον άξονα , και όσο σφίγγεις θα σου τραβήξει τον άξονα μέχρι τον τερματισμό , εκεί θα το καταλάβεις αμέσως πότε τερμάτισε .
Μετά θα βγάλεις την βίδα και την ροδέλα και το παλιό ρουλεμάν , και πλέον είσαι έτοιμος να βιδώσεις και την τροχαλία .
Λίγη προσοχή με αυτήν την βίδα μην την σφίξεις πολύ δυνατά μπας και σπάσει. Μόνο όσο χρειάζεται.