Ταινια που βαζουν στα μπουρια της σομπας,σκεφτηκα να προστατεψω την εποξεικη κολληση απο την συγκεντρωτικη ηλιακη ακτινοβολια του καθρεπτη ,περιττο μηπως ; παντως η κολλα εγραφε εως θερμοκρασια 120βαθμους
Ταινια για τα μπουρια της σομπας .για να προστατεψω την εποξεικη κολληση αν κ αντεχει 'εως 120 βαθμους . Η συγκεντρωτικη ηλιακη ακτινοβολια του καθρεπτη νομιζω οτι φτανει πανω στους χαλκοσωληνες πανω απο 140βαθμους οπου κ ηθερμοκρασια παραλαμβανεται απο το υγρο του κλειστου κυκλωματος, μηπως ηταν περριτη ηταινια;
Τα νερά ή αλλιώς τα υγρά του συλλέκτη τα είχες βγάλει πρώτα? γιατί κόλλημα μαζί με τα νερά δεν γίνεται.ειχε τρυπησει η χαλκινη σωληνωση στον καθρεπτη (συλλεκτης κλειστο κυκλωμα μανδυα οχι σερμπαντινα ) κ εκανα το εξης ξεμονταρα τον καθρεπτη εβγαλα το τζαμι κ προσπαθησα να το κολλησω με σκληρη κολληση αλλα δεν επιανε μαλλον ηθελε περισσοτερο πυρωμα τελος παντων,
Όχι δεν απαιτεί πολύ πύρωμα (σχεδόν καθόλου και είναι καλύτερα ) αλλά δεν ξέρω τι χρησιμοποίησες για να το ζεστάνεις ήταν κατάλληλο το φλόγιστρο? η φλόγα πρέπει να αγκαλιάζει όσο γίνεται όλη την περιφέρεια του σωλήνα , δηλαδή ευρεία / φαρδιά φλόγα και όχι λεπτή , στο you tube έχει πολλά παραδείγματα σωστής κόλλησης .μαλλον ηθελε περισσοτερο πυρωμα τελος παντων
Δώσε λεπτομέρειες με φωτό του φθαρμένου σημείου και τι εργαλεία χρησιμοποίησες για την κόλληση .
απομονωσα τον προβληματικο συλλεκτη, εβγαλα τα νερα εννοειται , η ρωγμη ηταν σταν στο ταυ των χαλκοσωληνων , δυστυχως δεν τραβηξα φωτο , χρησιμοποιησα βεργα σκληρης κολλησης κ πυρωσα το υποκειμενο σημειο με πιστολετο (συγκεντρωτικη φλογα ) φιαλης βουτανιου σαν και αυτο στα γκαζακια του καφε. ετριψα το σημειο με γιαλοχαρτο εβαλα σκονη βορακα αλλα τζιφος εκανε εναν βωλο κ ξεκολλουσε πολυ ευκολα
φιαλης βουτανιου σαν και αυτο στα γκαζακια του καφε.
Αυτά κάνουν μόνο για να ξεπουπουλιάζεις κοτόπουλα.
http://www.homedepot.com/p/Bernzomatic-TS3000KC-Self-Igniting-Torch-Kit-336626/203368720
και ζήτα από κανέναν ψυκτικό να σου δώσει ασημοκόληση (πλακέ) . θα κάνεις την ίδια διαδικασία που έκανες και πριν με την πρόσθεση βόρακα πάνω στην ασημοκόλληση . Και θα το ζεστάνεις από μακριά για αρκετή ώρα , δεν θέλουμε να κοκκινίσει η χαλκοσωλήνα ή το ταυ . Θα το καταλάβεις πότε λιώνει κάθε τόσο που θα ακουμπάς την ασημοκόλληση. Το ταυ αν γίνεται να είναι σε τέτοια θέση (όρθιο) κατά προτίμηση που η κόλληση να πέφτει μέσα στο "θηλυκό " μέρος του ταυ. Κάνε αυτά και θα γίνεις γατόνι.
GiannisSma (22-05-16)
σε ευχαριστω πολυ κυριε Πετρο καλη χρονια