Σωστά φαίνονται τα λεχθέντα στο #6 και #7 . Αλλά όταν λέει..
Τον τελευταίο καιρό όταν γυρνάω τον διακόπτη του καθαριστήρα λειτουργεί μεν αλλά δεν ολοκληρώνει τη διαδρομή του.
Εννοείται μπορεί να σταματήσει με τις "βέργες" του υαλοκαθαριστήρα στην μέση? (ας το επιβεβαιώσει ο νηματοθέτης ) οπότε ίσως σωστά του είπε ο τεχνικός για "αντικατάσταση μοτέρ" όμως αυτό πρέπει να το επιβεβαιώσει με μέτρηση πάνω στο μοτέρ την ώρα που μπλοκάρει . Δηλαδή την ώρα που μπλοκάρει , αν βλέπει συνεχή τροφοδοσία πάνω στο μοτέρ , τότε έχει πρόβλημα το μοτέρ