Παράθεση Αρχικό μήνυμα από chipakos-original Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν κλείσεις τον κεντρικό διακόπτη του αυτοκινήτου θα σταματήσει ο υαλοκαθαριστήρας στη μέση,διότι υπάρχει επαφή στο μοτέρ που πηγαίνουν κατ ευθείαν 12v από τον κεντρικό διακόπτη του αυτοκινήτου.
Αυτό εντάξει. Κλείνεις τον διακόπτη-βγάζεις τον πόλο, σταματάει. Με το κλικ στον διακόπτη τιμονιού τι γίνεται; Τι καθορίζει για πόσο θα έχει ρεύμα το μοτέρ να κάνει έναν πλήρη κύκλο;(ή και δύο σε ορισμένα αυτοκίνητα). Το ρελέ; Οπότε ο δικός μου που σταματάει στη μέση φταίει το ρελέ;